Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو روز چهارشنبه در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یکی از فروشگاه‌های عرضه روغن موتور در تهران با اعلام این خبر، افزود: این فروشگاه اینترنتی که شبکه توزیع گسترده‌ای در بازار دارد و شاخص قیمت‌گذاری محسوب می‌شود، ملزم به اصلاح قیمت سه قلم کالای روغن موتور، پوشک و شکر و پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال جزای نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین در مورد حضور گشت مشترک در انبار و فروشگاه مرکز عرضه روغن موتور دیگری، افزود: این عرضه کننده روغن موتور تاکنون نسبت به ثبت سامانه جامع تجارت اقدام نکرده بنابراین پرونده قاچاق و گرانفروشی این واحد در محل بررسی و به پرداخت ۷۷۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی به رویکرد پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی از وقوع تخلفات اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای با حضور مدیران کارخانه‌های تولید روغن در سازمان تعزیرات تشکیل و با گفتمان انجام شده توافق شد که مدیران این شرکت‌ها تولیدات خود را نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دهند.

برچسب‌ها ریاست سازمان تعزیرات حکومتی احمد اصانلو سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان تعزیرات حکومتی احمد اصانلو سازمان تعزیرات حکومتی ریاست سازمان تعزیرات حکومتی احمد اصانلو سازمان تعزیرات حکومتی سازمان تعزیرات حکومتی روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه