Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خانه کتاب و ادبیات ایران، سایت «آقا بزرگ» پایگاه اطلاعات نسخ خطی است که اطلاعات کتاب‌شناختی این نسخه‌ها را به صورت الکترونیکی در دسترس پژوهشگران، فهرست‌نگاران و نسخه‌شناسان قرار می‌دهد.

نسخه جدید  این سایت به منظور ارتقا فنی در حال بازنویسی است و از اواخر تیرماه ۱۴۰۱ در دسترس مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تقویت زیرساخت فنی سایت «آقا بزرگ»، در صورت تامین منابع مالی، محتوای اطلاعاتی آن نیز روزآمدسازی خواهد شد که برای تامین بخشی از منابع مالی آن از همکاری و کمک سایر سازمان‌ها و نهادها نیز استقبال خواهد شد

به گزارش ایرنا؛ خانه کتاب و ادبیات ایران در مقطعی از  زمان به دلیل احساس نیاز در کمبود  فضای اطلاع‌رسانی درباره نسخه‌های خطی با همکاری کتابخانه ملی و کتابخانه مجلس شورای اسلامی اقدام به راه‌اندازی  بانک کتاب‌شناسی نسخه‌های خطی در سایت «آقا بزرگ» کرد.

این سایت شامل ۲۳۰ هزار نسخ خطی در ایران و ۵۰ هزار نسخه مکتوب کهن کشورهای مختلف جهان مانند اروپا، شبه قاره و جهان عرب است.

برچسب‌ها معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آقا بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود