Web Analytics Made Easy - Statcounter

تب تند گرمای تابستان یزد و اشتیاق مردم برای تفریحات آبی موضوعی است که با سهل انگاری و بی توجهی برخی، تفریح را به کام اعضای خانواده تلخ می‌ کند.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس یزد از ابتدای امسال تاکنون ده مورد غرق شدگی در استخرهای ناایمن گزارش شده است. در سال ۱۴۰۰نیز ۱۶ نفر بر اثر شنا در مکان‌های آبی نا ایمن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبنما‌های شهری برای انتقال حس مطلوب در شهروندان حین عبور و مرور‌های روزانه‏ ایجاد شدند و هرچند باید ایمنی لازم رو داشته باشند، اما آنجا جای شنا کردن نیست.

در استان یزد بیش از ۲۰ استخر رسمی وجود دارد که ۱۳ مورد استخر‌های مجهز و مجوز دار اداره کل ورزش و جوانان هستند و بقیه نیز از سایر ارگان‌ها ساخته شده اند و دارای مجوز هستند.

اگر شهروندان به استفاده از استخر‌های ناایمن همچنان ادامه دهند بدون شک شاهد قربانی شدن افراد بیشتری خواهیم بود.

 برای پیشگیری از چنین حوادث تلخی جوانان و خانواده‌ها نباید در مکان های ناایمن شنا کنند، مسئولین نیز ایمن سازی حوضچه ها و استخر‌ها را جدی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخرهای کشاورزی غرق شدگی برق گرفتگی استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد