Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم پرسپولیس به صحبت‌های حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن عباسی فعال سیاسی روز گذشته سخنانی را درباره فوتبالیست‌ها مطرح کرد که با واکنش بسیاری از اهالی فوتبال روبه‌رو شد.

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با انتشار متن زیر به این موضوع واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بنام خدای مهربانی‌ها

برادر گرامی، جناب آقای دکتر عباسی

سلام و درود بر شما

اظهار نظر شتابزده شما در مورد فرزندان فدایی این ملت عزیز، فوتبالیست‌ها، خیلی تعجب بر‌انگیز بود!

برادر عزیز!

تصور ما از شخصیت شما، یک انقلابی دلسوز، استاد دانشگاه، تحلیلگر آگاه و ولایتمداری متدین است،... این باور را ویران نکنید!

 به موجب اصول و موازین شرعی و همچنین قوانین و مقررات کشور، ‏نه شما و نه هیچکس دیگری حق ندارد در مورد قشر خاصی از مردم، به صورت کلی و عمومی، بدون در دست داشتن ادلّه محکمه پسند و منطقی، حکم کلی صادر کرده، دیگران را پرخور معرفی کند! آنان را غرغرو و ثروت‌‌اندوز  بنامد! آنان را فاقد لیاقت و در جبهه غیر مصلحین اجتماعی بپندارد! و حتی به خود اجازه دهد که در مورد حریم خصوصی و خانوادگی افراد نیز نظریه‌پردازی کند!

 ‏ما لکم‌!  کیف تحکمون؟!

اگر چه ماهیت بسیاری از ادعاهای غیرمنصفانه جنابعالی، مجرمانه و قابل پیگیری است، اما برای اینکه بیش از پیش برای شما ثابت شود که در قضاوت خویش در مورد فوتبالیست‌ها، سخت در اشتباه بوده‌اید، به عنوان یکی از جوانان کشور، یکی از فداییان این ملت بزرگ، یکی از دوستداران شهیدان پرافتخار و  یکی از  همان فوتبالیست‌هایی که به انقلاب و سرزمین خود عشق می‌ورزد، به نصیحت و تذکر به شما بسنده می‌کنم تا به اندرز و رهنمود حکیمانه قرآن عمل کرده باشم که می‌فرماید:

( فذکّر، ان نفعت الذکری)

آقای دکتر

در افکار و الفاظ خود تجدیدنظر کنید، .....

صادقانه عرض می‌کنم که ما خیر شما و عاقبت بخیری شما را می‌خواهیم،.....

ما تمایل داریم بیشتر شاهد غریو کوبنده و تحلیل‌های مستدل شما در راستای  رسوا کردن دشمنان انقلاب اسلامی و دسیسه‌ها و توطئه‌های بدخواهان باشیم ، نه در جهت کوبیدن فرزندان ورزشکار این کشور!

از این رو امیدوارم لااقل دقایقی از وقت خود را به بازخوانی دیدگاه رهبر  انقلاب در تاریخ 24 تیرماه سال 1397 که تیم ملی فوتبال کشورمان را قابل الگوبرداری توسط دیگران معرفی کردند، اختصاص دهید.

 ‏با آرزوی عاقبت بخیری

محمد انصاری - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران»

احسان حاج صفی 10 زندانی را از زندان‌ کاشان آزاد کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال ایران فوتبالیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات

تیم فوتبال الوحده امارات شب گذشته در حالی که احمد نوراللهی را در ترکیب داشت و مثل تمام مسابقات این فصل از فهرست نفرات این بازیکن بهره می‌برد، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل العین شد تا قهرمان جام بانک اسلامی ابوظبی شود، اما اسماعیل مطر پس از بالا بردن جام تصمیم سختی در سن ۴۱ سالگی و پس از نزدیک به دو دهه بازی گرفت.

اسماعیل مطر پس از سوت پایان مسابقه با همراهی احمد نوراللهی و دیگر هم‌تیمی‌هایش به سمت هوادارانشان در ورزشگاه رفت و با چشمانی گریان جام قهرمانی را بالای سر برد و برای آخرین بار این اتفاق را تجربه کرد.

مطر از طریق بلندگو‌های ورزشگاه محمد بن زاید در باشگاه الجزیره، از همه هواداران اماراتی تشکر کرد و به آنها وعده داد که کسب این قهرمانی مقابل العین، آغازی برای موفقیت‌های بعدی برای این نسل از بازیکنان جدید و جوان در الوحده است و فصل آینده به افتخارات بیشتری دست پیدا می‌کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی امارات در ادامه اظهارات خود گفت: من بدون استثنا از همه تشکر کرده و خدا را شکر می‌کنم که در دوران حرفه‌ای‌ام با الوحده به افتخارات زیادی رسیدم و احساساتم درهم آمیخته است، چراکه این آخرین قهرمانی است که توانستم آن را به دست بیاورم.

مطر یادآور شد: امیدوارم این قهرمانی موجب خوشحالی هواداران شود و از همه می‌خواهم اگر کوتاهی کردم، من را ببخشند و مطمئنا قصد عقب‌نشینی از تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی در فوتبال را ندارم.

اسماعیل مطر در سال ۲۰۰۱ کارش را در تیم اصلی باشگاه الوحده آغاز کرد و پس از آن فقط یک بار این تیم اماراتی را در مقطع کوتاهی به طور قرضی ترک کرد و در سال ۲۰۰۹ به السد قطر رفت، اما خیلی زود به امارات برگشت و همراه با تیم ملی این کشور در سال ۲۰۰۳ نیز توپ طلا را در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به دست آورد.

او اولین کاپیتان تیم ملی در تاریخ فوتبال امارات محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۷ در جام خلیج فارس به قهرمانی رسید و در آن رقابت‌ها پنج گل در پنج بازی به ثمر رساند و بهترین بازیکن و بهترین گلزن شد و نقش مهمی در چهار قهرمانی برای تیمش در طول یک دهه ابتدایی دوران بازی داشت.

اسماعیل مطر در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ به قهرمانی در سوپرجام امارات رسید و در جام فدراسیون‌ها در سال ۲۰۰۱، جام بانک اسلامی در فصل‌های ۱۶-۲۰۱۵، ۱۸-۲۰۱۷ و ۲۴-۲۰۲۳ و جام ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ جام را بالا برد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس