Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای آن دسته از کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبانی که اسامی آن ها به عنوان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شده، لازم است با توجه به نکات اعلام شده و براساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذی ربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سـایر مراحل گزینش به نشـانی مشـخص شـده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم مراجعه برای شـرکت در مراحل فوق، به منزله انصـراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

معرفی شدگان باید برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

آن دسـته از متقاضـیانی که با توجه به اولویت کدرشـته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) را داشته اند و یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته ها را نداشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته اند.

این متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی و باتوجه به کارنامه کدرشته محل های انتخابی می توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

الف) برنامه زمانی شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های دارای شرایط خاص و یا بورسیه:

متقاضیانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته های امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه های راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ و مفاد شرایط و ضوابط اختصاصی کدرشته محل های دارای شرایط خاص و بورسیه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش مراجعه کنند. در غیر این صورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط، گزینش نخواهند شد.

متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط بند فوق لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص و یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز دارا باشند.

معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه ذی ربط مراجعه کنند.

به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشـته محل اعلام شـده در این اطلاعیه، متقاضـیانی شـرکت داده خواهند شـد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذی ربط تایید شده باشد.

پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ تقاضایی قابل پذیرش نیست؛ بنابراین به متقاضیان تاکید می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذی ربط مراجعه کنند.

یادآوری های مهم:

الف) برای رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی اسامی چند برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام نخواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان ذی نفع خواهد رسید.

ب) اسامی معرفی شدگان کد رشته های امتحانی ۱۱۵۶، ۱۱۵۵، ۱۱۵۴ و ۱۱۵۷ دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق این دانشگاه پیگیری کنند.

ج) اسامی معرفی شدگان کد رشته امتحانی ۱۱۴۹ دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مرحله درج نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشکده پیگیری کنند.

د) همه معرفی شدگان برای مصاحبه در رشته مربیگری کسب کار از کد رشته امتحانی ۱۱۴۲ لازم است بر اساس دسـتورالعمل هایی که در سایت دانشـکده کارآفرینی دانشـگاه تهران به آدرس https://ent.ut.ac.ir اطلاع رسـانی خواهد شد، مدارک مورد نیاز را از طریق پست الکترونیکی به دانشکده ارسال کرده و در روز اعلام شده در دانشکده حضور یابند. شماره تماس ۸۸۲۲۵۰۱۸ و ۸۸۲۲۵۰۳۶ داخلی ۲ از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.

هـ) تمامی داوطلبانی که اقدام به انتخاب کدرشته محل از مجموعه امتحانی مطالعات جهان کد (۱۱۳۱ از همه کد ضرایب) مربوط به دانشگاه تهران کرده اند لازم است در مصاحبه این رشته شرکت کنند. برای اطلاع از زمان و نحوه مراجعه در تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ به سایت دانشگاه تهران به نشانی: https://ut.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون پروژه عملی کدرشته های امتحانی ۱۳۶۵ و ۱۳۶۴ ،۱۳۶۲ ،۱۳۶۰ ،۱۳۵۸ ،۱۳۵۷ ،۱۳۵۲ ،۱۳۵۱ ،۱۳۵۰ در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ تیرماه منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از متقاضیان که براساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند و حداقل یکی از کدرشته محل های رشته های تحصیلی پروژه دار را نیز انتخاب کرده و هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خود را همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند بر اساس جدول زیر برگزار می شود.

برای آن دسته از متقاضیانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت است. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. راهنمای شرکت در آزمون و کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه ۲۰ تیر از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و پرینت است.

تبصره: نظر به این که در کدر شته امتحانی ( ۱۳۵۲مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می شود؛ بنابراین برای آن دسته از متقاضیان هر یک از کدرشته امتحانی مذکور، در صورت پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی هر یک از پروژه های ذی ربط یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده، لازم است، با توجه به کدرشته محل های انتخابی بابت هر یک از پروژه های مربوط نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون ارشد بورسیه دانشجویان شرایط خاص و بورسیه دارای شرایط خاص کارت ورود به جلسه رشته های امتحانی سایت سازمان سنجش شدگان چند برابر چند برابر ظرفیت محل های انتخابی برای آن دسته کدرشته محل آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد رشته محل معرفی شدگان مراحل گزینش مراجعه کنند اعلام شد کد رشته ذی ربط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان