Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این شهر میراث جهانی برگزار شد، اظهار کرد: برپایی ۱۲ ایستگاه صلواتی و اجرای سرودهای مختلف پاتوقی از جمله رویدادهای تدوین شده در شهر یزد است.

وی همزمان شدن دهه امامت و ولایت با سالروز ثبت جهانی یزد را از جمله ویژگی‌های برنامه‌های فرهنگی تدوین شده دانست و افزود: امسال تابستانی داغ به لحاظ کاری و رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری و دینی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه احیای ستاد مبشر غدیر در مدیریت شهری را یکی دیگر از اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: کمیته فرهنگی هنری، خدمات شهری، اطلاع رسانی، حراست، نیروهای مردمی و ذیل ستاد مبشر غدیر در شهرداری یزد تشکیل شده است.

صداقت با بیان این‌که برگزاری مراسم‌های مختلف آئینی نظیر جشن غدیر باید مردمی باشد، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۹۰ مورد تقاضای مردمی برای برگزاری جشن‌های مذهبی در سطح شهر یزد به سازمان فرهنگی اجتماعی ارسال شده که قرار است با مشارکت مدیریت شهری برگزار شود.

وی برپایی دورهمی عیدانه ویژه جشن غدیر در پارک آزادگان یزد همزمان با ۲۶ و ۲۷ تیرماه را یکی دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: احیای خطبه غدیر با برپایی مجالس خطبه خوانی غدیر از جمله برنامههای شاخص ستاد مبشر غدیر در یزد است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان این‌که برپایی بیش از ۷۰ محفل زنانه خطبه خوانی برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: تقویت و تربیت مبلغان غدیر هم با همکاری حوزه علمیه در دستور کار است.

صداقت برگزاری جشن ازدواج علوی برای ۵۵ زوج در محل باغ دولت آباد، همایش بزرگ پیاده‌روی و برگزاری گردهمایی بزرگ ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای از دیگر رویدادها و برنامه‌های تدوین شده برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت دانست و بیان کرد: جشنواره ملی نهج البلاغه با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام صداقت استان یزد جشن غدیر دهه امام و ولایت ستاد مبشر غدیر فرهنگی ورزشی شهرداری یزد دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان