Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر در گفتگو با امید قاسمیان، خبرنگار رسانه طرفداری از نحوه برخورد مدیران با بازیکنان سابقه دار گلایه کرده است

قاسم حدادی فر در حاشیه تمرین روز گذشته ذوب آهن مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت و از آخرین وضعیت این باشگاه گفت.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی فر درباره حضورش در کادرفنی ذوب آهن به امید قاسمیان، خبرنگار رسانه طرفداری در اصفهان گفت:

یکی دو جلسه با مهدی تارتار و مدیریت باشگاه داشتم و صحبت های خیلی خوبی با تارتار انجام دادیم و ایشان حق انتخاب را به من دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا مهدی تارتار گفت بازی کن و بعد اعلام کرد می توانی در کارهای دیگر هم به ما کمک کنی، کارهای مثل کمک مربی و یکی دو سمت دیگر ولی در نهایت با توجه به مصدومیتی که داشتم و یک سالی که از فوتبال دور بودم و مشورتی که داشتم تصمیم گرفتم کار مربیگری را آغاز کنم و از فوتبال خداحافظی کنم. انشاالله بتوانم به تیمم کمک کنم و همه در یک راستا حرکت کنیم و به سرمربی و تیم کمک کنیم تا ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

قاسم حدادی فر درباره اینکه بسیاری از بزرگان فوتبال ایران بدون بازی خداحافظی از فوتبال کنار رفتند گفت:

فکر می کنم در این زمینه مدیریت باشگاه ها بسیار ضعیف عمل می کنند. درباره خودم و قدیمی تر از خودم هم این اتفاق رخ داد. با بازیکنانی که سابقه دارند و زحمت کشیدند خوب برخورد نمی شود، در حالی که این خیلی مهم است. ببینید در کشورهای دیگر چگونه با بزرگان شان رفتار می کنند و خیلی شیک از دنیای فوتبال خداحافظی می کنند ولی در ایران به جز یکی دو مورد چنین چیزی ندیدیم. امیدوارم این مساله حل شود و آن لحظه ای که فوتبالیست می خواهد خداحافظی کند، خوب شکل بگیرد و خاطره خوبی برای خود بازیکن و هواداران ساخته شود.

قاسم حدادی فر در واکنش به اینکه ذوب آهن دیگر در برخی رشته ها تیمداری نمی کند اضافه کرد:

خبر، خبر دردناکی است و نمی توان آن را کتمان کرد. این موضوع را در رسانه ها دنبال می کردم و خیلی به من ربطی ندارد ولی به عنوان ورزشکار یکی از رشته های باشگاه ذوب آهن باید بگویم یک روزی می دیدیم این باشگاه بیست رشته دارد ولی حالا یکی یکی کم می شود. به نظرم مشکل از جای دیگری است و تامین بودجه نمی شود. به هرحال می دانیم در اینجا به دلیل تورم زیاد باید برای هر باشگاهی، حتی کوچک بودجه خوبی در نظر گرفته شود. فکر می کنم ذوب آهن در این زمینه مشکل دارد و با کمبود بودجه مواجه هستیم. در فصل یارگیری هم می بینید ما باید منتظر بمانیم باقی باشگاه ها یارگیری کنند بعد ما وارد نقل و انتقالات شویم. می گویم بابت این اتفاق بسیار ناراحتم ولی شنیدم صحبت هایی شده که ذوب آهن در دیگر رشته ها هم تیمداری کند.

قاسم حدادی فر در پایان گفت:

در یک سالی که من نبودم هواداران مان واقعا من را شرمنده کردند و می خواهم صمیمانه از آن ها تشکر کنم. دوست داشتند من بازی کنم ولی در نهایت تصمیم گرفتم در سمت دیگری کارم را شروع کنم. انشاالله بتوانم همانطوری که در فوتبالم به آن ها وفادار بودم و خاطرات خوبی برایشان گذاشتم، در مربیگری هم همینطور باشد و همه بتوانیم یک ذوب آهن خوب ببینیم. هدفمان این است که ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش برگردانیم و این موضوع نیازمند این است که همه دست به دست هم بدهیم.


 

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس پائولو دیبالا در حال مذاکره با منچستریونایتد برای انتقال به اولدترافورد است بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!