Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی گفت: طرح قرار دوازدهم این ماه با توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۸ میلیون ریال شامل اقلام برنج، دو عدد مرغ، حبوبات، روغن برگزار شد که اعتبار کل آن ۲۴۰ میلیون ریال است.

از سال گذشته طرح قرار دوازدهم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی، دوازدهم هر ماه به نیت حضرت مهدی (عج) با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و دست گیری از قشر محروم جامعه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این طرح از ابتدای سال‌جاری از سوی سازمان اوقاف و به تبع آن در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور اجرا شده و در شهرستان قزوین نیز طرح قرار دوازدهم با محوریت بقاع متبرکه در حال اجراست.

 طرح قرار دوازدهم یکی از برنامه‌های مراکز افق امامزادگان است و خدمات ارایه شده در این طرح شامل خدمات معیشتی، حمایتی، درمان، فرهنگی، کمک به هیات‌ها می‌باشد.

 همچنین هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان نیز طی طرحی، به صورت ماهانه و در قالب قرار دوازدهم اقدام به پرداخت هزینه نان به نانوایی‌ها برای طبخ و توزیع نان صلواتی در محلات قزوین کرده اند که هزینه آن از قبل موقوفات، خیرین و کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی قرار دوازدهم اوقاف و امور خیریه طرح قرار دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان