Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

به گزارش ایمنا، عیسی زارع‌پور امروز _چهارشنبه پانزدهم تیرماه_ در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بسته اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

زارع‌پور گفت: کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر نیز تصریح کرد: اگر کندی وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتماً آن را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: اخیراً یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد، اما آماده هستیم گزارشات را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 586436

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینترنت رایگان بسته اینترنت رایگان دریافت اینترنت رایگان اینترنت رایگان همراه اول اینترنت رایگان معلمان نحوه دریافت اینترنت رایگان کد دریافت اینترنت رایگان اینترنت رایگان شب یلدا اینترنت رایگان ایرانسل اینترنت رایگان دانش آموزان اینترنت رایگان دانشجویی اینترنت رایگان وزارت ارتباطات اینترنت رایگان یارانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بسته اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه