Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به شکست تیم ملی ایران مقابل قزاقستان گفت: مسائل زیادی در این نتیجه دخیل بود که باید بررسی شود اما ترکیب تیم ملی به تغییرات زیادی نیاز دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، جواد داوری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدا در مجموعه ورزشی انقلاب تهران درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در مسابقات انتخابی جام‌جهانی، اظهار داشت: بازی اول با قزاقستان خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم ملی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در بازی دوم مقابل سوریه بهتر بودند. اگر همان شرایط دیدار با سوریه را مقابل قزاقستان داشتند، نتیجه بهتر می‌شد. امروز یا فردا جلسه‌ای با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی داریم تا شرایط را بررسی کنیم.

وی در مورد اینکه مهمترین علت شکست مقابل قزاقستان چه بود؟ گفت: مسائل زیادی دخیل بود و باید بیشتر بررسی شود. در جلسه با سرمربی تیم ملی مسائل فنی بررسی خواهد شد. فکر می‌کنم ملی‌پوشان سنگین بودند. باخت در دور رفت نیز بار روانی منفی در این مسابقه ایجاد کرده بود. امیدوارم دیگر این شکست‌ها تکرار نشود. معتقدم اگر ملی پوشان بعد از اردوی صربستان به ایران می‌آمدند و بعد از چند روز به قزاقستان می‌رفتند تاثیر بهتری داشت. در کاپ آسیا هم باید با قزاقستان بازی کنیم و آنجا عیار اصلی تیم مشخص می‌شود.  

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب دبیر فدراسیون بیان کرد: جلساتی با برخی افراد داشتیم اما سخت است کسی را تمام‌وقت انتخاب کنیم. با صحبتی که در هیات‌رئیسه کردیم قرار است یک نفر را به‌عنوان سرپرست معرفی کنیم که این فرد به‌زودی معرفی می‌شود.

داوری در مورد شرایط فدراسیون بسکتبال از زمان حضورش گفت: هنوز به انسجام کامل نرسیده‌ایم و کار سنگین است. از زمانی هم که آمدم اعزام‌های زیادی داشتیم. همین که توانستیم اعزام‌ها را منظم انجام دهیم، خوب است. نیاز است که باز هم از یک سری اتفاقات جلوگیری شود. در یکی‌دو ماه آینده به شرایط عادی و باثبات خواهیم رسید.

وی در مورد اعزام تیم‌های بسکتبال سه‌نفره به سنگاپور گفت: این تاخیر به دلیل اینکه ایران و سنگاپور در کشورهای مقابل سفارت ندارند به وجود آمد. فدراسیون بلیت پرواز را در ساعت ۱۷  اخذ کرد، اما ویزا ساعت ۱۸:۳۰ دریافت شد. مجدد پروازی را برای این کشور گرفتیم اما باید در یک برنامه ثبت نام می‌کردیم که تاییدیه آن بعد از بسته‌شدن ورودی پرواز آمد. همچنین روادید سینا واحدی و شادی عبدالوند صارد نشد. فدراسیون سنگاپور هم با ما ارتباطی نداشت چون برگزارکننده مسابقات افراد دیگری هستند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجموعه ورزشی انقلاب تهران ، فدراسیون بسکتبال ، قزاقستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجموعه ورزشی انقلاب تهران فدراسیون بسکتبال قزاقستان فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟