Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات با خبرنگاران گفت: این هفته در وزارت بهداشت یکسری بازدیدها و افتتاح‌ها داشتیم. در بیمارستان سیدالشهدای اصفهان پروژه‌های متعددی در راستای درمان بیماران سرطانی افتتاح کردیم. 

وزیر بهداشت ادامه داد: دستگاه جدیدی برای انهدام تومور تهیه کردیم و این دستگاه نقطه‌ای عمل می‌کند و فقط خود تومور را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقلید نیز طرح خوبی را در کلینیک امام جعفر صادق ایجاد کردیم. یکی از مشکلات در کشور این‌است که سرطان سینه در خانم‌ها دیر تشخیص داده می‌شود و در آنجا دستگاه پیشرفته ماموگرافی افتتاح شده است.

عین‌اللهی به اشاره به این‌که در ایرانشهر مشکلات درمانی وجود دارد، گفت: بیمارستان مادر و کودک در آنجا آماده افتتاح است. در چابهار هم بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حال احداث و بهره‌برداری است.

وزیر بهداشت با تاکید بر این‌که واکسیناسیون ایمنی دائمی نمی‌دهد و بعد از مدتی ایمنی کاهش می‌یابد، گفت: اخیرا تغییراتی در امیکرون ایجاد شده و جهش با سرعت بیشتری دارد که می‌تواند بیماری‌زایی ایجاد کند. ما از واکسیناسیون به عنوان «یادآوری» نام می‌بریم و توصیه ما به مردم که خیلی به ما کمک کردند این است که افراد بالای ۱۳ سال واکسن یادآوری را تزریق کنند. ما بازگشت حجاج، بازگشایی مدارس، ایام محرم را داریم که ممکن است ویروس را منتقل کنند و افزایش دهند.

کد خبر 688697 منبع: ایرنا برچسب‌ها وزیر بهداشت اميكرون وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران بهرام عین‌اللهی واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت اميكرون وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران بهرام عین اللهی واکسن کرونا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی