Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال جوانان تأکید کرد، مثل همه تیم‌های رده ملی دغدغه تیم تحت هدایت او هم برگزاری بازی‌های برون مرزی است. - اخبار ورزشی -

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: از حدود سه هفته پیش کار استعدادیابی در بخش جوانان را آغاز کردیم و تست گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش استعدادیابی یکسری از بازیکنان را پیدا کردیم، از یکسری دیگر با توجه به سوابق حضورشان در تیم جوانان شناخت داشتیم و از برخی بازیکنان نیز که تجربه بازی در لیگ برتر و دسته اول داشتند، دعوت کردیم. استعدادیابی در دو گروه 30 نفره در سه روز برگزار شد. با جمع‌بندی انجام شده، 31 بازیکن به اردوی تیم جوانان دعوت شدند که قرار است از هفدهم تا بیست‌وهفتم تیر ماه برگزار شود. تا الان بحث شناسایی بازیکنان را برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرار است از این پس کارمان را برای مسابقات کافا و مقدماتی بازی‌های جوانان آعاز کنیم.

وی در ادامه افزود: در کنار این موضوعات، تیم ب را تشکیل دادیم تا از نفراتی که توانمند هستند و می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان رده الف باشند، استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود همیشه بازیکنان آماده و سرحال باشند. دغدغه همه تیم‌های رده ملی ما برگزاری بازی‌های برون مرزی است، چون هر چقدر بازی‌های برون مرزی داشته باشیم، خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با توجه به حضورم در تیم جوانان خیلی به استقلال توجهی ندارم و از دور از طریق دوستان و رسانه‌ها اخبارش را می‌شنوم. هنوز چیزی مشخص نیست که بخواهیم اظهارنظر کنیم.

مرفاوی در واکنش به اظهارات سیاوش یزدانی که گفته بود در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال دوست نداشت برای این تیم بازی کند، گفت: بازیکن تعهد دارد که برای باشگاهش بازی کند. اگر این بازیکن (یزدانی) گفته که بازی نمی‌کرده، اشتباه کرده است. او بازیکن فکری نبود، بازیکن استقلال بود و درست و منطقی حرف نزد. دو فصل پیش که در استقلال بودم نشنیدم و ندیدم که بازیکنی نخواهد بازی کند.

اختر: استقلال برای تکرار قهرمانی نیاز به ستاره دارد/ چرا ساپینتو تیم را رها کرد و رفت؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال جوانان صمد مرفاوی استقلال تیم فوتبال جوانان صمد مرفاوی بازی های برون مرزی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد