Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم جشن آرزوها که روز چهارشنبه در کانون ولایت کمیته امداد گنبدکاووس برگزار شد، رییس کمیته امداد منطقه ۲ (داشلی برون) این شهرستان در سخنانی با تبریک اعیاد قربان و غدیر و قدردانی از مشارکت نیکوکاران در این طرح گفت: پس از بررسی وضعیت زندگی خانواده مددجویان طرح ایتام و محسنین این نهاد توسط کارشناسان و نیازهای آن، مراتب به اطلاع حامیان آنها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خداپرست افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در ۶ شهرستان اشاره شده در مجموع با تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز ۱۵۰ نفر از ایتام و محسنین به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال، آرزوی آنها را برآورده کردند.

وی با اشاره به ۱۲ هزار و ۵۰۰ مددجوی طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد گلستان و حمایت مالی ۳۰ هزار نفر از نیکوکاران استان از آنان اضافه کرد: سرانه دریافتی هر فرزند یتیم و محسنین در این استان شمالی سه میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و نصف میانگین کشوری است.

رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس هم گفت: دو اداره این نهاد در شهرستان مجموعا هزار و ۸۲۰ نفر از ایتام و محسنین را زیرپوشش دارند که پنج هزار و ۴۰۰ حامی از آنها حمایت می‌کنند. 

علیرضا کریمیان افزود: حامیان طرح ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس طی یکسال گذشته ۵۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کمک کردند.

به گفته وی، در جشن آرزوها و در کل استان، نیکوکاران گلستانی آرزوی ۳۴۴ نفر را برآورده کردند که ۱۵ نفر آنها متعلق به ۶ شهرستان گنبد، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و کلاله هستند.

همچنین رییس مجمع خیرین گلستان هم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: کمک‌های خیرین علاوه بر برآورده کردن آرزوی مددجویان طرح اکرام و محسنین کمیته امداد باید در سایر حوزه‌ها از جمله تامین مسکن و اشتغال آنها نیز صورت گیرد.

محمد شهرکی افزود: اگر همه افرادی که تمکن مالی لازم برای کمک به نیازمندان دارند دست به دست هم دهند و وارد عرصه شوند و در کنار دولت و نهادهای انقلابی باشند، بسیاری از مشکلات نیازمندان رفع خواهد شد.

وی که حمایت مالی افزون بر ۲۰۰ نفر از مددجویان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد گلستان و گنبدکاووس را برعهده دارد، اضافه کرد: در دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) جشن ویژه‌ای برای این عزیزان برگزار و اقلام مورد نیاز به آنها تحویل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم که فرماندار ویژه، امام جمعه و برخی مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس حضور داشتند، از تعدادی حامی طرح ایتام و اکرام کمیته امداد این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

هم اکنون ۲ اداره کمیته امداد شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درمجموع ۱۴ هزار و ۲۳۵ خانوار با جمعیت ۲۸ هزار و ۷۲۸ نفر زیرپوشش دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس رامیان مینودشت کمیته امداد امام خمینی گالیکش گلستان آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس رامیان مینودشت گنبدکاووس رامیان مینودشت کمیته امداد امام خمینی گالیکش گلستان آزادشهر کلاله ایتام و محسنین کمیته امداد طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند