Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله سرگزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این بازه زمانی ۳۵۵ نفر در منطقه سیستان به دلیل عوارض ناشی از گردو غبار به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰۷ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴۸ نفر هم به دلیل شدت عارضه بستری شدند.

وی بیماری‌ حاصل از گرد و غبار را بیماری‌ تنفسی عنوان کرد و افزود: پس از اعلام ستاد بحران، مراکز درمانی، پایگاه‌ها و بیمارستان‌های منطقه برای بروز هر گونه مشکلات احتمالی و افزایش آمار مراجعه کنندگان به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏

وی بیان کرد: طوفان گردو غبار زمانی اطلاق به طوفان می‌شود که سرعت باد بالای ۵۴ کیلومتر بر ساعت باشد در واقع  ممکن است در یک منطقه پدیده گردوغبار را داشته باشیم اما طوفان گردو غبار نباشد چون سرعت  باد کمتر از آن‌چیزی باشد که  به آن طوفان گفته شود.

به گزارش ایرنا با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم پدیده گرد و غبار در حوزه سیستان، ساعت کاری ۵ شهرستان این حوزه امروز از ساعت ۱۰ صبح، آغاز می‌شود و روز گذشته نیز ادارت این منطقه تعطیل بوده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان طوفان مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طوفان مدیریت بحران سیستان و بلوچستان طوفان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  •  40 سال چشم به راهی
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار