Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی بیان کرد: این جشنواره با حمایت و سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت تبلیغات برای معرفی ظرفیت‌های موجود در جزیره قشم، ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت‌های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر نشان (Brand) قشم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه افزود: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران، تا ۸۰ درصد و در خرید از بازارها و مجتمع‌های تجاری، تا ۳۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

به گفته فتح الهی؛ همچنین گردشگران در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم می‌توانند برای استفاده از خدمات مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های جزیره از تخفیف‌های تا ۸۰ درصدی برخوردار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جشنواره تابستانی قشم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال قرار است شرکت‌کنندگان درازای خرید در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفرحی از قبیل جُنگ‌های شادی، رالی خانواده، نمایشگاه غذاهای محلی، موسیقی محلی و آیین‌های بومی و... نیز بخش دیگری از برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم است.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش فعالیت و تقویت بخش خصوصی، به دنبال آن هستیم که برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری مفرحی نیز برای ماه‌های آینده و در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای گردشگران در جزیره قشم اجرایی کنیم.

46

کد خبر 1648495

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد گردشگری جشنواره تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان