Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله نباتی اظهار کرد: تعامل سازنده دهیاران با شوراهای روستاها باعث شناسایی مشکلات می شود و دهیاران به عنوان نماینده حاکمیت با دولت همکاری می کنند و باید تمام توان خود برای رفع مشکلات به کار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهمدان؛ هم زمان با روز دهیاری ها و شهرداری ها، همایشی در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، معاونت ها، بخشداران و دهیاران شهرستان بهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله نباتی، فرماندار شهرستان بهار، ضمن تبریک چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداران و دهیاران تابعه شهرستان بهار گفت: حرکت ما باید در راستای حفظ نظام و انقلاب باشد تا باعث عمران، توسعه و

رضایتمندی مردم شود.

نباتی اظهار کرد: تعامل سازنده دهیاران با شوراهای روستاها باعث شناسایی مشکلات می شود و دهیاران به عنوان نماینده حاکمیت با دولت همکاری می کنند و باید تمام توان خود برای رفع مشکلات به کار گیرند و با شناسایی

پتانسیل های موجود در روستاها، از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران برای توسعه و پیشرفت روستا بهره گیرند.

وی گسترش محدوده های طرح هادی را منبع درآمدی بسیار خوبی برای روستاها برشمرد و اینکه دهیاران می توانند برای افزایش محدوده طرح هادی روستا به بنیاد مسکن پیشنهاداتی ارائه دهند و هنر دهیار را جلب نظر روستاییان به

این طرح عنوان کرد و و با توجه به وضعیت بودجه دولت، تفکیک و تملک زمین منبع درآمد خوبی برای دهیاران است.

فرماندار بهار، در پایان با اشاره به آگاه سازی روستائیان در مورد پوشش بیمه ای تصریح کرد: بیمه پوششی روستاییان و عشایر با پرداخت رقم ناچیزی روستاییان و عشایر را تحت پوشش قرار میدهد و آنهامیتوانند از مزایای مستمری

بازنشستگی بهره مند شوند و شهرداران و دهیاران باید با در نظر گرفتن حقوق شهروندان از پایمال شدن حق افراد جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است