Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:21:30 GMT

فعالیت 40 انجمن و موسسه خیریه در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۳۹۷۲

فعالیت 40 انجمن و موسسه خیریه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مجید صادقی در گردهمایی مدیران انجمن‌های حمایت از بیماران کلیوی کشور که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد، تعداد انجمن‌ها و موسسات خیریه فعال در استان را ۴۰ مورد اعلام و اظهار کرد: این خیریه‌ها با رویکرد های مختلف نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر همراهی دانشگاه با موسسات و انجمن‌های خیریه افزود: دانشگاه در این راستا به هر اقدامی که از درد و رنج بیماران بکاهد کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح سابقه فعالیت خود در عرصه فعالیت‌های درمانی و همچنین درگیری یکی از نزدیکان خود با بیماری کلیه گفت: به عنوان یک درمانگر به خوبی مشکلات این بیماران را درک کرده از این رو از کمک به بیماران و همچنین انجمن های خیریه دریغ نخواهد شد.

صادقی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی با نگاه خاص به همه بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی توجه می‌کند ادامه داد: یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین سلامت مردم فعالیت در حوزه پیشگیری است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰ درصد امور مربوط به سلامت مردم در دست دیگر ارگانها و نهادهای غیر از وزارت بهداشت است، ادامه داد: توجه دیگر نهادها به امر سلامت نتیجه قابل توجهی در بر خواهد داشت.

وی با تاکید بر بی توجهی مردم به عوامل بروز بیماری‌های کلیوی از جمله فشار خون گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد شهر بیش از ۶۵ هزار نفر از مردم استان زنجان فشار خون و همچنین بیش از ۲۹ هزار نفر دیابت دارند که ریسک ورود به بیماری کلیوی در این افراد بسیار بالاست.

صادقی با تاکید بر اینکه حساسیت در نظام اداری نسبت به حمایت از بیماران و گروه‌های آسیب پذیر وجود ندارد، گفت: این نقص در انجمن‌های خیریه وجود ندارد از این رو ارائه خدمات در این انجمن ها قابل توجه است.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید صادقی خیریه انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین