Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی با بیان اینکه بانوان طلبه استان مرکزی در حوزه تولید البسه اسلامی مشارکت می‌کنند از راه‌اندازی نمایشگاه حجاب و عفاف فاطمی در اراک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراراک، با اشاره به نقش طلاب در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: یکی از مواردی که سبب شده تا شاهد بدحجابی در جامعه باشیم ورود پوشاک قاچاق به کشور و یا تولید پوشاک زیرزمینی مغایر با فرهنگ و دین ما است به همین منظور نمایشگاه حجاب و عفاف فاطمی حدود 2 ماهه گذشته با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مصلی‌بیت‌المقدس راه‌اندازی شد که یکی از غرفه‌ها  ویژه به موضوع حجاب و عفاف پرداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طلاب خانم در حوزه تولید پوشاک اسلامی و ایده برای تولید پوشاک مناسب و مطلوب اقدام کردند و در این حوزه آموزش دیده و مشغول به کار هستند که در این نمایشگاه قسمتی از عملکرد و اقدامات خود را به نمایش گذاشتند.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات طلاب خانم این است که برای تولید و طراحی پوشاک متناسب با فرهنگ اسلامی ایده می‌دهند، گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها حضور طلاب در پارک‌ها و بوستان‌ها با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که با اهدای بسته‌های فرهنگی و تبیین و تشریح فرهنگ حجاب و عفاف اقدام می‌کنند.

رجبی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان منعقد شده که یکی از موارد این تفاهم‌نامه همکاری موثر در راستای نهادینه‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی حجاب و عفاف در جامعه است.

برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان زنجان تشریح شداجرای طرح عفاف و حجاب از دستگاه‌های اجرایی زنجان آغاز می‌شودراهبردهای عفاف و حجاب در فضاهای اداری و عمومی استان بوشهر عملیاتی شود

وی افزود: کارگاه اقتصاد مقاومتی برای خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی شده و تعداد 6 کارگاه اقتصاد مقاومتی ویژه زنان در سطح اراک مشغول به فعالیت هستند.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، ستاد احیای امر به معروف و مرکز مدیریت خواهران انجام و در پارک‌ها و بوستان‌ها غرفه‌های حجاب و عفاف راه‌اندازی می‌شود همچنین در سطح فضای مجازی هم مسابقات مختلف در این حوزه با موضوع حجاب و عفاف فاطمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/713/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه حجاب و عفاف حجاب و عفاف فاطمی استان مرکزی عفاف و حجاب راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه