Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور با بیان اینکه بانوان استان مرکزی با همسر و دختر شهید کاوه دیدار کردند، خانواده شهدا را پرچم‌داران عفاف و حجاب فاطمی در جامعه دانست. - اخبار استانها -

سردار داوود غیاثی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراراک، با اشاره به دیدار جمعی از بانوان استان مرکزی با خانواده شهید کاوه اظهار داشت: جمعی از بانوان استان مرکزی به همراه بنده با حضور در منزل شهید سردار سرلشکر محمود کاوه در استان خراسان فرمانده لشکر ویژه شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهادت این سردار بزرگ از همسر و دختر شهید تقدیر و لوح ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و لوح سردار سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین را به همسر و دختر شهید تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از بانوان استان مرکزی از شهرستان خمین، محلات و اراک که در همایش حمایت از جانبازان شیمیایی شرکت کرده بودند، در منزل سردار سرلشکر محمود کاوه شهیدی که شاگرد مقام معظم رهبری بود و درباره او مقام معظم رهبری فرمودند محمود کاوه شاگرد من بود و با شهادت خود استاد ما شد، گرد آمدند.

مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور ادامه داد: دختر و خواهر شهید کاوه در سخنانی به نقش و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی بانوان اشاره کردند و از این اقدام شایسته بانوان استان مرکزی تقدیر کردند.

غیاثی‌راد تصریح کرد: همسر شهید کاوه بر این موضوع تاکید کردند که خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باید فعالیت‌های فرهنگی خود را برای اجرای جهاد تبیین مقام معظم رهبری گسترش دهند که در مشهد مقدس این فعالیت‌ها در بین هزار و 800 نفر از خانواده شهدا و جانبازان ساماندهی کردیم.

وی عنوان کرد: هدف از سرکشی از خانواده شهدا زنده کردن یاد و خاطره ایثارگری‌ها، شهادت، حماسه‌ها، رزمندگی، فتوت، غیرت و جوانمردی شهیدان است همچنین ابلاغ مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان لشکری، کشوری، مدیران و فرماندهان مبنی بر اینکه نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس با زنده نگه داشتن یاد شهیدان است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور ادامه داد: از سوی دیگر سرکشی از خانواده شهدا زنده کردن حماسه مقاومت و ایثار است و شهدا همانند ستاره می‌مانند که راه را نشان می‌دهند بنابراین هر چه پاسداشت، نکوداشت، بزرگداشت و عزت و عظمت به این مسیر فرهنگ ایثار و شهادت دهیم در حقیقت الگوسازی برای جوانان دیروز و امروز و برای جامعه فرهنگی، نظامیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان است.

غیاثی‌راد عنوان کرد:  در تمام اقشار بزرگ و کوچک، مرد و زن، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، اصناف و بازاریان، ترک، کرد، لر، بلوچ، عرب و عجم و زرتشتی و مسیحی هر کدام به این میهن، اسلام و راه و مکتب امامین انقلاب، شهیدانی تقدیم کردند که می‌توانند برای نسل بعدی و دهه نودی‌ها الگو، اسوه و نمونه باشند.

وی بیان کرد: نشر آثار شهدا، یاد و خاطره آنها و ویژگی‌های فردی، اجتماعی، خانوادگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آنها می‌تواند وسیله‌ای برای درس در دانشگاه‌ها و مدارس باشد و برای دانشمندان دانشمندی همانند چمران می‌تواند الگو و نمونه باشد که به عنوان وزیر دفاع وزارتخانه خود را در جبهه‌ها ایجاد و به سبب جنگ  در خوزستان زندگی کرد و برای وزرا نیز وزیری همانند شهید تندگویان الگو باشد.

برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان زنجان تشریح شداجرای طرح عفاف و حجاب از دستگاه‌های اجرایی زنجان آغاز می‌شود

مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور با اشاره به شخصیت سرلشکرشهید کاوه گفت: شهید کاوه شهید استان خراسان و فرمانده لشکر این استان بود که باید با توجه به اینکه استان خراسان مرکز تردد بالای اعراب، اروپاییان، آفریقایی‌ها و غیره برای زیارت امام رضا(ع) است، کتاب زندگینامه شهید کاوه به زبان‌های مختلف بین‌المللی از جمله زبان عربی، کردی و غیره ترجمه و در اختیار زائران قرار گیرد.

غیاثی‌راد خاطرنشان کرد: در سراسر کشور شهید کاوه به عنوان فرمانده لشکر ویژه شهدا نیروهای رزمنده‌ای داشت که از همدان تا استان مرکزی و از استان مرکزی تا سمنان، زنجان و قزوین فرمانده شهید کاوه بوده و از همه این استان‌ها برای لشکر ویژه شهدا نیرو رفته و اکنون رزمندگان یاد و خاطره شهید کاوه را زنده نگه می‌دارند بنابراین شهید کاوه یک شهید ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/713/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانوان استان مرکزی همسر و دختر شهید مقام معظم رهبری خانواده شهدا عفاف و حجاب یاد و خاطره غیاثی راد شهید کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است

فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه _سیزدهم اردیبهشت_ در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: امروز در یکی از مقدس ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم، حرم و امنیت و سلامت، در محضر شهدا با شهدا برای حفظ خون شهدا تکلیفی الهی قانونی و شرعی در جهت انجام حکمی الهی و شرعی و قانونی افتخار پلیس شما شد تا به اجرا در بیاید.

وی افزود: قصه پر غصه حیا و عفت و حجاب و عفاف که در همه اعصار دشمن ما را آزار داده مال دیروز و امروز نیست، از زمانی که تلاش کردند تا به ساحت مقدس حضرت زهرا جسارت کنند در حقیقت نقشه شوم برای حجاب و عفاف پایه ریزی شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند. آزادی که دین ما به مردم داده هیچ جا نیست. از بی‌بی سی ها و اینترنشنال ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم که از دانشگاه های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم‌وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند. امروز ما آزادی را به سبک دین، انقلاب و شهیدانمان تعریف می‌کنیم.

رادان تصریح کرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند. امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 750153

دیگر خبرها

  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب