Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:40:32 GMT

بابک غیاثی مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۴۰۷۸

بابک غیاثی مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان شد

ایسنا/زنجان مهرداد ستاره مدیرکل سابق پزشکی قانونی تودیع و بابک غیاثی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان معرفی شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (۱۵ تیرماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل پزشکی قانونی استان زنجان، با بیان اینکه پزشکی قانونی از سازمان‌هایی است که کار سخت و دشواری برعهده دارد، اظهار کرد: سعی بر این است که مشکلات و موانع این سازمان کاهش پیدا کند تا بهتر بتواند خدمات ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی باقری با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه‌های تابع قوه قضائیه هماهنگی خوبی دارند، عنوان کرد: این هماهنگی هر چقدر بیشتر باشد خدمات در قوه قضائیه بهتر خواهد بود. هر چقدر ارکان قوه قضائیه دارای توانمندی و امکانات بروز باشند، اقتدار قوه قضائیه افزایش پیدا می‌کند و اگر اقتدار و توانمندی قوه قضائیه بیشتر باشد، کشور توانمندتر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در ادامه تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی با تمام کمبودها و مشکلاتی که دارد، در راستای انجام وظایف خطیر خود شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه پزشکی قانونی در راستای کشف و پیشگیری جرم و ارائه خدمات در نیروی انتظامی و قوه قضائیه و برخی دستگاه‌های دیگر نقش مهمی دارد، بیان کرد: این سازمان با مبانی علمی و تخصصی عجین شده است و مردم از این سازمان، سرعت در رسیدگی‌ به پرونده‌ها و دقت و اجرای عدالت را انتظار دارند. الزامات این مسئله نیز نیروی متخصص، تجهیزات لازم و زیرساخت‌ها است که پزشکی قانونی باید بیش از پیش در این زمینه تقویت شود.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان نیز گفت: مردم زمانی به ما مراجعه می‌کنند که ممکن است حال روحی مناسبی نداشته باشند و وظیفه این سازمان این است که هر چه بهتر و سریع‌تر پرونده و مسئله مراجعه‌کنندگان را انجام دهد.

بابک غیاثی خاطرنشان کرد: امید است با توسعه این سازمان هر چه بهتر بتوان نیازهای مراجعه‌کنندگان را رفع کرد و خدمات بهتری را ارائه داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان پزشكي قانوني تودیع و معارفه پزشکی قانونی استان زنجان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌