Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید جعفر ساداتی از اجرای طرح نشاط اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران و دیگر سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در سواحل و تفرجگاه‌های استان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی، طرح مشاوره فعال، تئاتر خیابانی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری در مازندران را از مهمترین مولفه‌های پلیس در اجرای طرح سالم سازی دریا و تفرجگاه‌ها برشمرد و گفت: اقدامات انتظامی استان در قالب طرح‌های سالم سازی در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده که می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی آن اشاره داشت.

سرهنگ ساداتی می‌گوید: یکی از رویکرد‌های موثر برای کاهش آسیب‌های موجود در سواحل دریا و تفرجگاه‌های استان ایجاد نشاط اجتماعی در این مکان‌ها است.

او پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین ماموریت‌های پلیس در طرح ساماندهی سواحل دریا و تفرجگاه‌ها است و در این راستا نقش مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهمی دارد.

ساداتی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی برخی افراد با تاکید بر ضرورت پیشگیری و مقابله هرگونه ناهنجاری اجتماعی، تاکید کرد و گفت: رعایت هنجار‌های اسلامی از مطالبات به حق مردم است.

او می‌گوید: اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است با تاکید بر مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران است و انتظار ما از مردم در سواحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها توجه به حقوق عامه مردم است.

به گفته سرهنگ ساداتی آزاد سازی سواحل دریا به معنای ایمن بودن تمام نقاط دریا نیست و به همین منظور مسافران لازم است از شنا در مناطقی که طرح دریا در آن اجرا نشده پرهیز کنند تا خاطرات خوشی را از سفر به استان مازندران به ارمغان ببرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی سواحل سواحل مازندران طرح های سالم سازی تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی که به میزبانی چالوس گفت: در این اجلاسیه در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با ایجاد ساز و کار‌های مناسب، کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

سید عبدالله میرغیاثی با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است که با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده ، افزود: همه ما در برابر این سند به عنوان یک سند بالادستی مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکرد‌های تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را بر اساس این سند پیش ببریم.

میرغیاثی با بیان اینکه مازندران استانی حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اولین گامی که در استان و در راستای سند تحول برداشتیم این که تلاش شد، در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحد‌های دانشگاهی را برای یک بار به عنوان تشکیل هیأت رئیسه داشته باشیم و با رؤسای واحد‌های دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار کنیم.

میرغیاثی تصریح کرد: ما بر اساس ظرفیت هر یک از واحد‌های دانشگاهی برنامه ریزی داریم تا بتوانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران را به درجه مطلوب و مقبول برسانیم.

وی همچنین درباره اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با اشاره به برگزاری این اجلاسیه به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی،خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه بحث اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی بعنوان ضرورت مورد بررسی قرار گرفت ، زیرا در جامعه‌ای که در آن علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران