Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه یک تبریز اهتمام دوره جدید مدیریت شهری را بر تکمیل پروژه‌های ناقص و راکد دانست و گفت: پارکینگ طبقاتی، تجاری و خدماتی هفت تیر به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه منطقه یک تکمیل می‌شود.

حمید شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت توجه به پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری  اظهار کرد: طی سال‌های گذشته و مشخصا در یک دهه اخیر، اغلب پروژه‌های مشارکتی در کلانشهر تبریز راکد و نیمه‌تمام رها شده و این موضوع نه تنها در منطقه یک، بلکه در همه مناطق وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با این حال با توجه به این‌که امسال معاونت سرمایه‌گذاری تبدیل به سازمان شده، نیاز است تا یک ساختار و اساسنامه‌ای مشخص در جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی تدوین و بکارگیری شود.

وی عنوان کرد: تبریز از هر نظر ظرفیت و پتانسیل بالایی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری دارد اما تاکنون از این ظرفیت به شکل مطلوب بهره‌برداری نشده است. خوشبختانه در دوره جدید مدیریت شهری توجه جدی به این موضوع شده و پروژه‌های مهمی در این راستا به مرحله اجرا درخواهد آمد.

شاهوردی افزود: پارکینگ طبقاتی، تجاری و خدماتی هفت تیر به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری، پروژه‌ای است که با مساحت ۵۱۰۰ متر و هشت طبقه شامل پنج طبقه پارکینگ، طبقه زیرزمین هایپرمارکت، طبقه همکف تجاری و طبقه ششم رستوران،‌ کافی شاپ و تالار عروسی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های منطقه است که در اولویت اجرا قرار گرفته است.

وی گفت: از این پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری، آورده شهرداری تبریز ۵۱۰۰ متر زمین و عوارض است و در مقابل، ۳۰ درصد از احداثات و ۳۵ درصد از طبقه ششم برای شهرداری خواهد بود. این پروژه هم اکنون از شناژ تمام شده و ستون‌های زیرزمین آن نیز تکمیل شده است و برای ادامه اجرای عملیات آن، تسهیلات بانکی در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروژه های مشارکتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم