Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:24:29 GMT

طرح شناسایی مدارس دارای 20 شهید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۴۶۴۱

خبرگزاری آریا- در بازدید شهردار اهواز از غرفه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، طرح شناسایی مدارس دارای 20 شهید از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران مطرح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از   روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران 1401( شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری) که در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است، برای دقایقی در غرفه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران حضور یافت و در جریان دستاوردهای این شرکت در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضاهای فرهنگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دراین بازدید ضمن تشریح مهمترین اقدامات و رویکردهای این شرکت در حوزه های مختلف؛ زمینه های همکاری مشترک بین شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش در قالب شناسایی مدارس دارای بیش از 20 شهید مطرح و بیان شد: این مدارس شناسایی و فعالیت های مفهمومی و تحقیقاتی آن با هدف انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت پذیرفته است.
 و همچنین در این بازدید مطرح شد تا یک مدرسه  نیز به صورت تمادین به موزه شهدای دانش آموز تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران