Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@03:09:41 GMT

کتاب شعر معلم دیلمی برتر کشور شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۴۸۱۳

کتاب شعر معلم دیلمی برتر کشور شد+ عکس

جنوب نیوز: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: کتاب شعر " آسیه اسماعیلی فرد " از فرهنگیان این شهرستان در دومین جشنواره کشوری کتاب سال "معلمان مولف" به عنوان برتر انتخاب شد.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از ایرنا، علی دشتی  افزود: در خاتمه این جشنواره، ۸۴۴ کتاب انتخاب شده بودند که از  این شمار، نوشته "از ما دونفر یکی بیدار می‌شود"  اسماعیلی فرد از شهرستان دیلم  اثر برتر و رتبه اول حوزه شعر را در رده  بزرگسال کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: جشنواره کشوری کتاب سال  معلمان مولف ویژه فرهنگیانی است که در سال ۱۴۰۰ تألیف کتاب داشته اند، با معرفی برترین ها در روز چهاردهم تیرماه روز قلم پایان یافت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم  این موفقیت را به جامعه بزرگ فرهنگی این شهرستان و استان بوشهر تبریک گفت.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی