Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون ظهر امروز در آئین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهر خلخال گفت: مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.

وی افزود: برنامه‌های متنوع و موثر ویژه اوقات فراغت تدوین شده است تا در سال جاری شاهد تحول در فعالیت‌های مساجد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تاکید کرد: فعالان کانون‌های مساجد باید با جذب نخبگان به مساجد از نظرات و پیشنهادهای آن‌ها در برنامه‌ریزی اوقات فراغت بهره‌مند شوند تا شاهد تحول اصلی در این برنامه‌ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

وی بیان کرد: شیوع بیماری کرونا هیچ تاثیری در فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد نداشت و حتی مسؤولیت مدنی فعالان فرهنگی مساجد را افزایش داد و با کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، فصل جدیدی از کمک های بچه‌های مسجد را آغاز کرد.

آمون تصریح کرد: فعالان کانون‌های مساجد باید با جذب نخبگان به مساجد، از نظرات و پیشنهادهای آن‌ها در برنامه‌ریزی اوقات فراغت بهره‌مند شوند تا شاهد تحول اصلی در این برنامه‌ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

وی گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سال جاری با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در ۵۸۲ کانون فرهنگی- هنری مساجد استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: مساجد غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد اوقات فراغت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد