Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان پانزدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST۲۰۲۲) به همت انجمن پلیمر ایران، از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ آبان به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش با هدف ارائه آخرین روند پیشرفت مواد پلیمری و تسهیل ارتباط و تبادل اطلاعات میان پژوهشگران و متخصصان در زمینه‌های مختلف علوم و مهندسی پلیمر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از سمینار علوم و تکنولوژی پلیمر، دو محور کاربرد پلیمرها در مهندسی بافت و زیست‌پزشکی و مواد پلیمری در زمینه مراقبت‌های پزشکی در همه‌گیری کووید ۱۹ به‌عنوان سرفصل‌های ویژه موردتوجه قرار گرفته است. 

محققان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌پژوهشی کشور می‌توانند، یافته‌های علمی خود را براساس سرفصل‌های این سمینار در قالب مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. آخرین‌مهلت ارسال چکیده تا یکم مردادماه و  آخرین‌مهلت ثبت‌نام اولیه نیز ۱۶ مهر تعیین شده است. 

 آگاهی از آخرین پیشرفت‌های علمی و تبادل اطلاعات در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری پلیمر، تسهیل ارتباط میان مراکز دانشگاهی، صنعتی و پژوهشی داخل و خارج کشور، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر پژوهشگران و متخصصان پلیمری داخل و خارج کشور و  ارائه آخرین دستاوردهای علمی کشور در زمینه‌های مختلف پلیمر به جامعه بین‌المللی از اهداف این همایش است.

سرفصل‌های سمینار شامل سنتز و پلیمریزاسیون پلیمر، زیست پلیمرهای سبز و سازگار با محیط‌زیست، آلیاژهای پلیمری، کامپوزیت‌ها و نانوکامپوزیت‌ها، چسب‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌ها، الاستومرها و فن آوری های آمیزه سازی، پلیمرهای نانوساختار و سامانه‌های هوشمند، الیاف‌ها،  فیلم‌ها و غشاهای پلیمری، رئولوژی و فرایند پلیمری و شبیه‌سازی و مدل‌سازی سامانه‌های پلیمری است.

برگزاری نمایشگاه جانبی و سمینارهای آموزشی از برنامه‌های جنبی این سمینار بین‌المللی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه صنعتي اصفهان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امروز صبح در حوزه گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۱ داوطلب و علوم انسانی ۸۲ داوطلب و بعدازظهر نیز در گروه‌های هنر با ۳۹ نفر و گروه زبان‌های خارجی نیز با ۹۲ داوطلب نوبت اول آزمون سراسری برگزار شد.

فردا جمعه هفتم اردیبهشت نیز ۲۳۰ داوطلب در نوبت صبح با حضور در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آزمون خود را برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود