Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حسین رجبی در نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از جدی‌ترین مشکلات شرکت‌های تولیدی به موضوع مالیات مربوط می‌شود که لازم است دستگاه قضا در این داستان ورود داشته و بررسی‌های لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان قزوین با بیان اینکه برخی کنندگان به مالیات خود اعتراض دارند، ادامه داد: در اداره مالیات کمیسیون‌های مختلف و مرتبطی با این قضیه فعالیت می‌کنند که لازم است با دقت نظر بیشتری بررسی‌های خود را انجام دهند، در این راستا تصمیم ما بازبینی رویه است تا در این میان حقی از دولت و یا شرکت‌های تولیدی ضایع نشود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان بخش دیگری از مشکلات شرکت‌های تولیدی را شامل می‌شوند، در بازدیدهای میدانی از شرکت‌ها و در جلسات همواره این مسئله مطرح بوده است و ما تلاش می‌کنیم و با تمام توان پای کار باشیم تا هیچ شرکتی به علت مشکلات در تأمین برق، آب و گاز تولید خود را متوقف نکند.

این مسئول ابراز کرد: برخی از مشکلاتی که امروز طرح می‌شود انباشت مشکلات از سالیان قبل است و پیشنهاد ما این است که در یک دوره ۳ تا ۶ ماهه شرکت‌ها نسبت به پرداخت معوقات خود به دستگاه‌های خدمات رسان اقدام کنند.

رجبی با بیان این موضوع که دفتر پیگیری بر امور شرکت‌ها در دادستانی مرکز استان قزوین تشکیل خواهد شد گفت: ما تمام توان خود را بر روی این موضوع می‌گذاریم که مشکلات شرکت‌های تولیدی را حل کنیم، امروز تولیدکنندگان از تحریم‌های خارجی و حتی داخلی رنج می‌برند و سنگ‌اندازی‌ها زیادی در راه خود می‌بینند اما دادستانی تلاش می‌کند تا جای ممکن این مشکلات را رفع نماید.

این مسئول با تأکید بر اینکه پس از این روابط دادستانی با شرکت‌های تولیدی بیش از گذشته خواهد بود و تماس‌ها، جلسات و بازدیدها بیش از گذشته اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد: ما با شرکت‌های تولیدی همکاری خواهیم کرد و انتظار داریم حل مشکلات کارگران و پرداخت معوقات آن‌ها اولویت شرکت‌های تولیدی باشد تا به این طریق به جامعه کمک کرده باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین مطرح کرد: جلسات قرارگاه اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین هر دو هفته یک‌بار برگزار خواهد شد و ما پیش از برگزاری جلسات به احصا مشکلات و بررسی شرکت‌ها خواهیم پرداخت، بازدید میدانی از شرکت‌ها دستور کار جدی ما است و بنا است تا پایان سال جاری از ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح استان بازدید انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شغل و جلوگیری از تعدیل نیرو دستور کار جدی دستگاه قضا است چرا که به‌این‌ترتیب ضمن اینکه آسیب‌ها در جامعه هم کاهش خواهد یافت از بروز بسیاری از مشکلات نیز جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5532374

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان قزوین حسین رجبی تعدیل نیرو بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا خراسان رضوی زلزله مجلس شورای اسلامی اردبیل آمار کرونا مشهد شیراز شرکت های تولیدی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود