Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد نسبت به شروع افزایشی کرونا هشدار داد و گفت: مردم رعایت نکنند، خطر بیخ گوش آنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد غلام‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی‌های چند روز اخیر نشان می‌دهد کرونا شروع افزایشی دارد به گونه‌ای که 14 درصد نمونه‌های کرونای روز گذشته مثبت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در 24 ساعت گذشته، عنوان کرد: از 36 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست بوده، 14 درصد موارد مثبت بودند.

غلام‌نژاد با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته درکهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، افزود: شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان هزار و 132 نفراست.

وی بیان کرد: هم اکنون 22بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که2 نفر مبتلای قطعی و 1 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام‌نژاد تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 96هزار 703 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

مجوز تزریق دوز چهارم واکسن کرونا صادر شد

وی از صدور مجوز تزریق دوز چهارم خبرداد و افزود: افراد 18سال به بالا که شش ماه از تزریق دوز سوم واکسن آنها گذشته است می توانند دوز چهارم را تزریق کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم و اربعین حسینی افزود: از مردم شریف استان تقاضا می کنیم که حتماواکسن خود را تزریق کنند.

تزریق بیش از یک میلیون واکسن در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 511 هزار و 278 دوز واکسن وارد استان شده است، یادآور شد: از این تعداد یک میلیون و 281 هزار و 784 دوز تزریق شده است.

آمار کرونا در ایران| شناسایی 1084 بیمار جدید/ فوت 4 نفر در شبانه‌روز گذشتهوزیر بهداشت: افراد در سال 1401 یک دُز یادآور واکسن کرونا بزننددستورالعمل‌های کرونایی امارات برای عید قربان؛ ماسک اجباری شد

غلام نژاد افزود: تاکنون 91.3 درصد دوز اول، 83.4 درصد دوز دوم و 40.8 درصد دز سوم را دریافت نموده‌اند.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور