Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@03:38:59 GMT

دستگیری عامل قتل زن و شوهر زابلی پس از ۱۲ سال فرار

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۲۸۸

دستگیری عامل قتل زن و شوهر زابلی پس از ۱۲ سال فرار

سردار احمد طاهری از دستگیری قاتل زن و شوهر جوان زابلی پس از ۱۲ سال فرار و زندگی مخفیانه در شهرستان رفسنجان استان کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در مهر ماه سال ۱۳۸۹ در پی قتل مسلحانه زوجی جوان در یکی از محلات شهر زابل بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل که جوانی۲۷ ساله و برادر زوجه بود شناسایی و مشخص این فرد به دلیل اختلافات قبلی بوسیله یک قبضه سلاح کمری اقدام به قتل داماد ۳۵ ساله و خواهر۳۰ ساله خود کرده و از محل فرار و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از زندگی مخفیانه قاتل در شهرستان رفسنجان استان کرمان دست یافته و تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در نهایت با تلاش شبانه روزی خود و با بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شهرستان رفسنجان موفق شدند محل اختفاء قاتل را که با استفاده از مدارک هویتی شخصی دیگر در شهرستان مذکور زندگی می کرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، او را پس از ۱۲ سال فرار دستگیر و به شهرستان زابل منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس