Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدبخش در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سرخس گفت: سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی امیدبخش، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی از منطقه ویژه اقتصادی و ظرفیت‌های شهرستان سرخس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن آشنایی و آگاهی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جلسه‌ای به بررسی مسائل و مشکلات زیر‌ساختی منطقه ویژه اقتصادی سرخس پرداخت و تصمیمات لازم و راهکارهای عملیاتی و اجرایی در توسعه و تسریع در حل مشکلات واحدهای اقتصادی مستقر در این منطقه اتخاذ شد.

در این جلسه محمد امینی‌فر، معاون اداری و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس به تشریح اهداف، برنامه‌ها و چشم‌انداز منطقه پرداخت و گزارش کاملی از وضعیت واحدهای تولیدی ارائه کرد و خواستار انتقال مجوزهای برخی واحدها به سامانه این منطقه شد.

علی امیدبخش، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی نیز در این جلسه با تاکید بر افزایش تولید، اشتغال پایدار، حفظ و تقویت واحدهای فعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان سرخس گفت: با اجرای برنامه‌ای عملیاتی و پیگیری مدیران محلی، واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل منطقه ویژه اقتصادی و خارج از منطقه سرخس با بهره‌مندی از دانش روز و سرمایه‌گذاری‌های لازم و با تامین سرمایه در گردش باید به چرخه تولید بازگردند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است.

در ادامه و در راستای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید و حل مشکلات مربوطه‌‌‌، تصمیماتی جهت پیگیری توسط مدیر صمت شهرستان گرفته شد.

در پایان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی به‌صورت میدانی از واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ازجمله کارخانه کاشی تندیس ابریشم، تولیدی پوشاک، کارخانه سنگ مروارید هرات، پترو پاسارگاد و پارس برلیان بازدید و از نزدیک با خواسته‌ها، نیازها و مشکلات و همچنین روند فعالیت این واحدها آشنا و دستور پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی را به رئیس اداره صمت شهرستان سرخس داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی سرخس شهرستان سرخس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد