Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شرکت مدیریت پسماند مولتان در پاکستان  اجرای طرح پاکسازی برای عید سعید قربان را با شستشوی بزرگراه‌های اصلی و میادین شناخته شده شهر آغاز کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که از سوی مدیریت پسماند مولتان صادر شده است در مرحله اول پاکسازی بسیاری از محله‌هایی که مساجد در آنها قرار دارند و قرار است نماز عید سعید فطر در آنها برگزار شود به صورت مکانیکی جارو شده و با آب شسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعالیت‌های شستشو و پاکسازی معابر تا روز عید سعید قربان به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

در مرحله دوم، مساجد در روز عید قربان با گلاب شستشو داده شده و ضد عفونی می شوند.

همچنین برای زیباسازی معابر و بزرگراه‌های منتهی به مساجدی که میزبان عید سعید قربان خواهند بود لاین کشی اجرا خواهد شد.

همچنین تدابیر امنیتی در مکان‌های عمومی و در مساجد برای تامین امنیت افرادی که در مراسم عید قربان شرکت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

در اسلام آباد نیروهای پلیس در روز عید سعید قربان در مکانهای مختلف شهر مستقر می‌شوند تا امنیت مساجد و نمازگزاران را تامین کنند.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: عید قربان مسجد عید سعید قربان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد

ایسنا/گیلان با اجرای گشت مشترک یگان های حفاظت محیط زیست استان گیلان، برخورد موثر با تخلفات صید آبزیان در رودخانه سفیدرود آغاز شد.

رامین زراعتی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان در گفت و گو با ایسنا در تاریخ ۱۳ اردیبهشت با اشاره به اجرای گشت مشترک یگان های حفاظت محیط زیست استان گیلان و برخورد موثر با تخلفات صید آبزیان در رودخانه سفیدرود گفت: بر اساس قانون شکار و صید و مشخصا بندهای «ب» و «ج» ماده ۱۱ این قانون، مبادرت به شکار و صید در مناطق ممنوعه، جرم تلقی می شود.

وی افزود: بند «ب» ماده ۱۲ همین قانون به روشنی، صید غیر مجاز در رودخانه های حفاظت شده را ممنوع اعلام کرده است.

فرمانده یگان حفاظت استان خاطر نشان کرد که ماده ۱۴ قانون شکار و صید این اختیار را به ضابطین و مامورین یگان حفاظت محیط زیست داده است تا وسایل و ادوات صید اعم از هرگونه قلاب ماهیگیری و تور آلات و ... را توقیف کنند.

وی اضافه کرد: سفیدرود جزو رودخانه های حفاظت شده سازمان حفاظت محیط زیست بوده و به دلیل اهمیت بسیار بالای زیستگاهی آن برای انواع زیستمندان، به عنوان یکی از اصلی ترین زیست بوم‌های جنوب دریای کاسپین به شمار می آید.

زراعتی گفت: یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان های آستانه اشرفیه، پارک ملی بوجاق، رشت و لاهیجان با پشتیبانی یگان حفاظت استان از امروز طی گشت مشترکی، نسبت به پاکسازی رودخانه سفیدرود از ادوات غیر مجاز صید، جمع آوری سازه های غیر مجاز و برخورد با متخلفین صید اقدام کردند و این روند تا برقراری آرامش و امنیت زیستی برای زیستمندان این رودخانه با ارزش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • آموزش گلاب گیری (فیلم)
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟