Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:46:42 GMT

مدودف: سیاست آمریکا با جنگ های خونین گره خورده است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۵۱۸

مدودف: سیاست آمریکا با جنگ های خونین گره خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که قرار است یک محاکمه نمایشی برضد روسیه توسط کسانی ترتیب داده شود که به مصونیت خود از مجازات معتقدند، اما این سگ های جنگی می دانند که موفق نخواهند شد، بنابراین با «پارس کردن های نفرت انگیز» وارد صحنه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدودف در این باره با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود گفت: چه کسی قرار است یک دادگاه نمایشی برای ما ترتیب دهد؟ کسانی که مردم را می کشند و بدون مجازات مرتکب جنایات جنگی می شوند، اما در ساختارهای بین المللی که توسط خودشان تأمین مالی می شود، به طور واقعی محکوم نمی شوند؟ کسانی که قاطعانه به انحصار و مصونیت آنها اعتقاد دارند؟ کسانی که معتقدند حق قضاوت درباره دیگران را دارند، اما خارج از صلاحیت هر دادگاهی هستند.

وی با یادآور شدن جنگ‌های بی‌معنای دور از قلمرویی که آمریکا با بی قانونی محض و بدون توجه به جامعه جهانی به راه انداخت، ادامه داد: فاجعه بار بودن پیامدهای چنین تهاجماتی برای ویتنام و کره، یوگسلاوی و عراق، کوبا، افغانستان و سوریه به خوبی شناخته شده است - این لیست طولانی است و دائماً به روز می شود.

مدودف افزود: چنین چیزی در قبال روسیه کارگر نخواهد افتاد.

نایب رئیس شورای امنیت روسیه افزود: در سخنرانی در مجمع بین المللی حقوق در سن پترزبورگ، هرگونه تلاش برای ایجاد محکمه یا دادگاهی برای به اصطلاح تحقیق درباره اقدامات روسیه را احمقانه خواندم. این پیشنهادات نه تنها از نظر قانونی فاقد اعتبار هستند، بلکه ایده مجازات کشوری که بیشترین پتانسیل هسته ای را دارد، به خودی خود پوچ است و به طور بالقوه موجودیت بشر را تهدید می کند.

وی همچنین گفت: تمام تاریخ آمریکا، که از زمان تسخیر و تسلط بر سرخ پوستان شروع می شود، مملو از جنگ های خونین نابودگری و کشتار وحشیانه غیرنظامیان است. این مسئله به سبک جمعی سیاست آمریکا تبدیل شده است.

مدودف یادآور شد که در طول جنگ جهانی دوم، آمریکا به این ترتیب هیروشیما و ناکازاکی را فقط برای توجیه هزینه های هنگفت هسته ای «پروژه منهتن»، نابود کرد.

کد خبر 5532431 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری مدودف روسیه مسکو ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه مسکو ایران ناتو جنگ اوکراین لبنان حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد