Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:09:57 GMT

جد اسپنس در آستانه انتقال به تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۵۳۴

سران تاتنهام بالاخره موفق شدند تا میدلزبرو را برای فروش جد اسپنس متقاعد کنند

جد اسپنس به زودی به تاتنهام خواهد پیوست.

طرفداری | به گزارش تلگراف، تاتنهام به تکمیل خرید جد اسپنس با مبلغ 15 میلیون پوند نزدیک است. اسپرز پس از هفته‌ها مذاکره، با میدلزبرو به توافق رسیده است و انتظار می‌رود تا آخر این هفته قرارداد امضا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع راست 21 ساله انگلیسی در صدر لیست نقل و انتقالاتی آنتونیو کونته قرار داشت. او قرار است با انجام به موقع معاینات پزشکی خود، بتا قبل از تور پیش فصل در کره جنوبی، به تاتنهام بپیوندد.

بیش‌تر بخوانید: نزدیک شدن تاتنهام به جذب جد اسپنس

جد اسپنس سال گذشته به صورت قرضی در ناتینگهام فارست حضور داشت و نقش مهمی در بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال انگلیس برای اولین بار پس از سال 1999 ایفا کرد. به خاطر عملکردی که از خود در فصل گذشته به نمایش گذاشت، میدلزبرو روی مبلغ درخواستی خود اصرار داشت و دو باشگاه مذاکرات سختی را با یکدیگر داشتند. میدلزبرو قبل‌تر نیز پیشنهادات 10 و 11 میلیون پوندی را برا اسپنس رد کرده بود تا اینکه با پیشنهاد 15 میلیون پوندی تاتنهام همراه با بند‌های پاداش که این مبلغ را تا 20 میلیون پوند افزایش می‌دهند، موافقت کرد. در این شرایط اسپنس می‌تواند به گران‌ترین فروش تاریخ میدلزبرو تبدیل شود و از فروش 18 میلیون پوندی آدما ترائوره به وولورهمپتون توسط این باشگاه پیشی بگیرد.

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری