Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، فائزه هاشمی اخیراً و طی اظهاراتی که در کلاب هاوس درباره سلطنت‌طلب‌ها داشت، صراحتاً اعلام کرد که به رضا پهلوی و دیگرانی که در خارج از کشور فعالیت می کنند احترام می‌گذارد و آنها را قابل احترام می داند که این اظهارات انتقادات بسیاری را در پی داشت.

در همین رابطه به سراغ چند تن از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا رفتیم تا نظرشان را درباره اظهارات فائزه هاشمی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد | توضیحات مهم دادستان انقلاب تهران اظهارات جنجالی فائزه هاشمی؛ آفرین به این دخترها! | چرا فائزه هاشمی کشف حجاب نمی‌کند؟ | قوه قضائیه واکنش جدی نشان دهد

فائزه هاشمی شکنجه های پدرش توسط ساواک را به یاد بیاورد

حجت الاسلام ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره به خبرنگار فارس گفت: من کاری با اظهار نظر خانم هاشمی ندارم ولی ایشان شجاعانه حرف های خود را می زند اما اگر در مورد با رضا پهلوی موضوعی را مطرح کرده است، باید شکنجه هایی که آقای هاشمی رفسنجانی از ساواک تعریف می‌ کرد را به یاد بیاورد؛ آقای هاشمی شکنجه‌های وحشیانه‌ای می شد.

وی افزد: رضا پهلوی همان محمدرضا پهلوی است و با آمدن رضا پهلوی آن جنایت‌ها و ظلم و ستم‌هایی که در آن زمان وجود داشت مجدداً بر می‌گردد؛ عاقلانه نیست کسی الان بیاید و از رضا پهلوی حمایت کند.

اظهارات فائزه هاشمی ضد جمهوری اسلامی است


احمد نقیب‌زاده فعال سیاسی اصلاح طلب هم در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه من نمی توانم نسبت به اظهارات فائزه هاشمی موضع گیری کنم، گفت: اظهارات فائزه هاشمی ضد جمهوری اسلامی است. 

 برخی اصلاح طلبان تصریحاً و برخی‌ تلویحاً اظهارات فائزه هاشمی را تائید می‌کنند

محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه تهران بهم به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش داد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: فائزه هاشمی برای دیده شدن چنین اظهار نظراتی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نباید اصلاح طلبان اظهارات فائزه هاشمی را مردود و محکوم کنند؟، گفت: خیر، چون برخی از اصلاح طلبان تصریحاً و برخی تلویحاً اظهارات فائزه هاشمی را تائید می کنند.

بنابراین گزارش، بسیاری از اصلاح طلبان سکوت سران جریان اصلاحات در برابر اظهارات فائزه هاشمی قابل تامل است، تا جایی که حتی در قبال اظهارات موهن وی درباره پیامبر اکرم(ص) هم موضع گیری نکرده و اقدام به محکوم کردن آن نکردند.

سوال اساسی این است که آیا سران این جریان سیاسی حاضرند در برابر انحراف شفاف و پر واضح یکی از همفکرانشان را محکوم کنند؟ و حاضرند برای جمهوری اسلامی ایران هزینه دهند؟

به نظر می رسد چنین اظهاراتی پیش از آنکه بخواهد باری از روی دوش مردم بردارد و مشکل جامعه را حل کند، بیشتر موجب تضعیف حاکمیت و استقلال کشور می شود و در واقع می توان اینطور گفت که این اظهارات به نوعی دشمن شاد است.

کد خبر 688754 منبع: فارس برچسب‌ها فائزه هاشمی ساواک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فائزه هاشمی ساواک اظهارات فائزه هاشمی جمهوری اسلامی اصلاح طلبان اصلاح طلب رضا پهلوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!