Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با حضور فرمانده قرارگاه کربلا پروژه های آبرسانی به ۱۱۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در روستاهای چهار شهر رامشیر، هندیجان، امیدیه و ماهشهر آغاز شد.

محمدرضا کرمی نژاد امروز، ۱۵ تیرماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه های آبرسانی در قالب طرح محرومیت‌زدایی در خوزستان اظهار کرد: در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، پروژه‌های آبرسانی به ۱۸۹ روستای خوزستان در روستاهای رامشیر، هندیجان، امیدیه و ماهشهر از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نگاه دولت به مناطق محروم، افزود: پروژه های آبرسانی به روستاهای رامشیر، هندیجان، امیدیه و ماهشهر در قالب طرح جهاد آبرسانی از امروز آغاز شد تا مشکل تامین آب شرب پایدار این روستاها مرتفع شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: پروژه آبرسانی به این ۱۱۰ روستا پروژه‌ای است که با همکاری سپاه کلنگ‌زنی شده و اعتبار این پروژه ها ۳۲۵ میلیارد تومان است.

کرمی نژاد به پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای رامشیر اشاره کرد و گفت: این پروژه در روستاهای چای سودان، فرهه، غدیر سبع، بیت سیوان، شاوه بیت منصور، بیت خلاف، بیت سوادی، شاوه بیت حمید، علوان عشاره، عین یباره، عبداالله عموری، مارون سه، مزنده، بیت باوی، عود تقی، معیدله علیا، معیدله سفلی، چارات، رومیس، علوان مسلم، تل اسود و سید حسن اجرا می شود تا مشکل آب این روستاها برطرف شود.

وی تصریح کرد: در پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای رامشیر ۱۱۷ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ اجرا می شود و اعتبار این پروژه ۶۵ میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۳۰ روستای هندیجان تصریح کرد: این پروژه در روستاهای چم تنگ، کره پا، چم کلگه، چم کنار، حسین آباد، صاحب آباد، جیری سفلی، چم خرنوب، ناصر آباد، دریهک، سرخره علیا، سرخره سفلی، جیری علیا، فیروز آباد، کریم آباد، فیلی، ده ملابزرگ، طلاگه سفلی، ده ملا کوچک، طلاگه علیا، چم تنگو، چهل منی، چم مراد، مهدی آباد، دهنو، بوطاهری، رگ سفید، زلقی، مالکی و امامزاده عبدالله اجرایی می شود.

کرمی نژاد افزود: در پروژه آبرسانی به ۳۰ روستای هندیجان ۷۰ کیلومتر خط انتقال و ساخت یک مخزن ذخیره آب پاک به حجم یک هزار متر مکعب و چهار باب ایستگاه پمپاژ احداث می شود که این پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

وی به پروژه آبرسانی به ۳۵ روستای ماهشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه در روستاهای ابوعلایج سفلی، ابوعلایج وسطی، ابوعلایج علیا، آلبو حردان علیا، تخیط سفلی، تخیط علیا، توجیه بالا، ثلث علیا، چم سید لطیف، خمزه سفلی، خمزه علیا، دب امیر، دلس، سریمه، سدیره سفلی، سدیره علیا، عگله میاح، گرگر، محیدر، مقطوع علیا، مقطوع سفلی، مقطوع وسطی، هشچه علیا، هشچه سفلی، هشچه مکینه، هوفل، ایستگاه گرگر، روفه، خلیفات، مکینه سید طاهر، گمبزون، بسیتین، حدید، چم محاوی و حریه اجرا می شود تا مشکل تامین آب شرب پایدار این روستاها برطرف شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: در پروژه آبرسانی به ۳۵ روستای ماهشهر ۸۳ کیلومتر خط انتقال و ساخت یک مخزن ذخیره آب پاک به حجم ۲ هزار متر مکعب و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ اجرا می شود که اعتبار این پروژه ۱۴۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۲۳ روستای امیدیه گفت: این پروژه در روستاهای حمید آباد، صالح آباد، گترانی، یریسیه، دونه، خزینه علیا، ابودهالیس، شاه نبی، عد عبیس، ابوماسول، ابوطرفایه، زوینه، ابوسخر، غوید، نمره ۱، نمره ۲، خیط عباره، خیط زبید، بحیره، چاه سالم، مجنون، عشاره سفلی و عشاره علیا اجرایی می شود.

وی افزود: در پروژه آبرسانی به ۲۳ روستای امیدیه ۴۵ کیلومتر خط انتقال و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به آبرسانی به یک هزار و ۱۰۱ روستا از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم در خوزستان گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان سرعت گرفته است به گونه ای که تا پایان سال ۱۴۰۰ یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان از آب سالم پایدار و سالم برخوردار شدند و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده است و تا امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کرخه، شادگان، آبادان، اندیکا، غیزانیه، شوشتر، دهدز، شعیبیه، حمیدیه، هفتکل و دشت آزادگان با جدیت آغاز شده و تلاش ما این است تا پایان سال ۱۴۰۱ روستای بدون آب در خوزستان نداشته باشیم.

وی با تقدیر از حمایت های سپاه از روند اجرایی طرح های آب و فاضلاب در مناطق دارای تنش آبی خوزستان گفت: سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و قرارگاه کربلا از ابتدای تنش آبی به یاری آبفا آمد و با حضور موثر خود اقدام بزرگی‌ در راستای کاهش مشکل آبی مردم استان انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آبرساني مدیرعامل آبفا خوزستان آبرسانی روستایی پروژه در روستاهای پروژه آبرسانی پروژه آبرسانی کیلومتر خط انتقال باب ایستگاه پمپاژ پروژه های آبرسانی روستای خوزستان محرومیت زدایی میلیارد تومان دولت سیزدهم خوزستان گفت آب و فاضلاب قالب طرح اجرا می شود کرمی نژاد شرکت آب آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند

شهردار همدان با بیان اینکه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری شهرداری پیش‌بینی شده است، گفت: خیابان‌های شش‌گانه میدان مرکزی به پیاده‌راه تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان با بیان اینکه تمام خیابان‌های شش‌گانه میدان مرکزی به پیاده‌راه تبدیل می‌شود، اظهار داشت: بر اساس بازخوردهایی که از انجام پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای پروژه پیاده‌راه باباطاهر با محوریت دانشگاه بوعلی و سجاده آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، بیان کرد: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر پروژه‌ها نیز بعد از انجام این پروژه با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با اعلام اینکه شهرداری 300 میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه‌ عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

 حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی‌ در میدان امام(ره)، خیابان بوعلی و اکباتان بیان کرد: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در کشور، اظهار داشت: شروع به کار شوراها از نهم اردیبهشت سال 1378، همزمان با پیام امام خمینی(ره) و با صدور پیام ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری بود و به دنبال آن مردم با انتخاب اعضای شورای شهر وکلای خود را بر آنچه که شهرداری انجام دهد و بر عملکرد این سازمان، انتخاب کردند.

محمود مسگریان با بیان اینکه شوراها سیاست‌ها را به شهرداری ابلاغ می‌کنند و نظارت دارند تا طرح‌ها اجرایی شود گفت: اهم پروژه‌های شهری در بودجه سالانه شهرداری از سوی شوراها تصویب می‌شود که یکی از آنها پیاده‌راه سازی‌ بوده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها پیش پیاده‌راه‌سازی در شهر همدان آغاز شده افزود: با توجه به اجرای پیاده‌راه بوعلی و اکباتان، به دنبال این هستیم مردم بهترین بهره را از این پیاده‌راه‌ها داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان بیان کرد: امسال در این منطقه چندین پروژه آغاز شده است که جای قدردانی دارد ضمن اینکه در اجرای پیاده‌راه باباطاهر مسیری برای وسایل نقلیه عمومی فراهم و از لحاظ بصری نیز به بهترین و زیباترین شکل اجرایی می‌شود.

پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار10 میلیاردی آغاز شد

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز در این مراسم اعلام کرد: عملیات پروژه پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار 10 میلیارد تومان آغاز شد و این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر اجرایی می‌شود.

علی طهماسبیان خواستار همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان همچون برق و گاز در اجرای این پروژه شد و عنوان کرد: فاز نخست این طرح اجرایی می‌شود و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم در 80 روز این مرحله را به پایان برسانیم.

وی بر بالابردن ظرفیت گردشگری شهر با اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی تاکید کرد و گفت: کمک به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست، کاهش آلودگی‌ها و غیره از جمله مزایای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن