Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، «سیف اله اسدالهی»   با هدف بررسی وضعیت بخش های تولیدی و آخرین اقدامات صورت گرفته توسط  واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینه ساماندهی پسماندها از این مجموعه بازدید کرد. 

وی در این بازدید با اشاره به ظرفیت های این منطقه بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالیت های اقتصادی در پیام تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسداللهی گفت: در همین راستا استانداری البرز نیز این آمادگی را دارد که برای توسعه تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، منطقه را همراهی کرده و موانع و مشکلات واقع در مسیر توسعه منطقه ویژه را برطرف نماید.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی فرودگاه پیام برای برقراری پروازها در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: راه اندازی و برقراری این پروازها می‌تواند برکات خوبی برای البرز و مردم به همراه داشته باشد.
«اکبر قنبرپور »مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این بازدید با اشاره به برنامه های در دست اقدام منطقه با هدف تقویت بخش خصوصی اظهار داشت: استفاده هر چه بیشتر از توان این بخش برای رونق تولید و اشتغال از اولویت های پیام است که به همین منظور واگذاری بخشی از فعالیت های این منطقه در قالب قراردادهای اجاره یا مشارکت به بخش خصوصی اخیرا فراخوان شده است.
وی تصریح کرد:  برای تحقق این مهم در فاز نخست پنج فرصت سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام طی فراخوانی منتشر شده و در فاز دوم نیز تا پایان سال، چهار فرصت دیگر نیز فراخوان داده خواهد شد.
 

برچسب‌ها البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات