Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:27:15 GMT

نماینده ولی فقیه در استان از آیت الله ناصری عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۵۷۸۲

نماینده ولی فقیه در استان از آیت الله ناصری عیادت کرد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 12 MB

به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز چهارشنبه با حضور در یکی از بیمارستانهای اصفهان ضمن عیادت از آیت الله ناصری از درگاه خداوند متعال شفای عاجل ایشان را مسئلت کرد.
امام جمعه اصفهان در این عیادت از نزدیک در جریان فعالیتهای درمانی صورت گرفته  قرار گرفت و پیگیر فعالیتهای درمانی بعدی و روند سلامتی آیت الله ناصری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله طباطبایی‌نژاد همچنین از مردم خواست تا برای سلامتی ایشان دعا کنند.

به گزارش ایرنا آیت الله حاج شیخ محمّد ناصری دولت آبادی متولد سال ۱۳۰۹ اصفهان، از اساتید برجسته اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان است که سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به ترویج اسلام و معرفی امام زمان (عج) مشغول است.وی در هفته گذشته به علت شکستگی استخوان، در یکی از بیمارستان‌های قم بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت و شب گذشته به اصفهان منتقل شد. پیش از این فرزند آیت الله ناصری در شبکه های از مردم در خواست دعا جهت شفای ایشان را داشتند.

برچسب‌ها اصفهان نماینده ولی فقیه اصفهان استاد اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان نماینده ولی فقیه اصفهان استاد اخلاق اصفهان نماینده ولی فقیه اصفهان استاد اخلاق آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین