Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام نظر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در حاشیه مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت تابستان گفت : غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان اسلامشهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت تابستان 1401 اداره ورزش و جوانان اسلامشهر(اوج) با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس دفتر مجمع نمایندگان استان تهران، برگزار شد

در این مراسم که در حضور روسای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در سالن ورزشگاه مصطفی خمینی (ره) اسلامشهر انجام شد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت : برنامه آغازین طرح اوج (اعتلای ورزش و جوانان) و غنی سازی اوقات فراغت را با حضور ورزشکاران رشته های مختلف به نمایش گذاشتیم تا خانواده ها ضمن مشاهده ورزشهای این طرح بر اساس علاقه مندی فرزندان در آن رشته ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نظر در ادامه خاطرنشان کرد :کلاسه ای آموزشی در طرح اوج با تسهیلات ویژه از جانب اداره ورزش و جوانان و با زحمات هیات های ورزشی تلاشگر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا در تابستان 1401 در غنی سازی اوقات فراغت ورزشی نوجوانان نقش موثر داشته باشیم تا شاید از این بین استعداد نفراتی هم جهت ورزش قهرمانی شکوفا و کشف شود. معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر هم در این مراسم گفت: ضروری است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش را انتقال انرژی مثبت به دیگران دانست. داوود بیات سرمدی افزود: اکنون که استعدادیابی ورزشکاران جوان و نوجوانان درطرح اوقات فراغت تابستانی در حال اجراست، این عزیزان باید در سال آینده به عنوان قهرمانان به تیم‌های شهرستانی و استانی دعوت شوند و مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش اسلامشهر باشند.وی در ادامه افزود: لازم است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش، انتقال انرژی مثبت به دیگران است. در مراسم افتتاح طرح‌های تابستانی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر که با شعار اعتلای ورزش جوانان و نوجوانان برگزارشد، ورزشکاران رشته‌های، ژیمناستیک، بدمینتون ،اسکیت و ووشو حضور داشتند و به انجام حرکات نمایشی پرداختند. انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام نظر اداره ورزش و جوانان اسلامشهر غنی سازی اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید