Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد خمینی، فرزند امام خمینی (ره) زمانی فوتبالیست بود.

صحبت‌های عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست‌ها باعث انتقادات فراوانی علیه او شده است. او مدعی شده فوتبالیست‌ها لایق شهادت نیستند و کسی که همسرش چادری باشد و خودش متدین باشد هرگز فوتبالیست نمی‌شود.

این درحالی است که اگر صفحه اینستاگرام سیدحسن خمینی را بررسی کنید متوجه می‌شوید که او در یکی از پست‌های خود با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور پدرش در تیم فوتبال شاهین (پرسپولیس) به بیان خاطراتی از فوتبالیست بودن سیداحمد خمینی در دوران جوانی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن و تصویر صفحه اینستاگرام نوه امام راحل را در زیر ببینید:

«من از کودکی در فضای خانه‌ای که با ورزش به خصوص فوتبال آشنا بود، حضور داشتم. پدرم به گفته آن‌ها که او را می‌شناختند، در حد و اندازه‌ای بالاتر از شهر قم بازی می‌کرده اند. به همین جهت هم به تمرینات تیم شاهین که بعد‌ها تبدیل به پرسپولیس شد، دعوت شده بودند و شاید اگر نبود ورود به عرصه روحانیت و همچنین موانع سیاسی آن روزگار، به مراتب بالاتر هم می‌رسیدند. ایشان البته همیشه می‌گفت کاظم رحیمی (دوست نزدیک دوره ورزشی و جوانیشان که در همین تصویر هم، نفر سوم نشسته از سمت راست است و در همان دوره بازیکن ثابت پرسپولیس بود و به تیم ملی هم دعوت شد) از من بهتر بود.

پدر گوش چپ بازی می‌کرده و به عنوان بازیکنی بسیار سرعتی شناخته می‌شده اند. جالب است که احمد پسرم هم همین خصوصیات را در بازی فوتبالش دارد و کسانی که بازی هر دو را دیده اند به شباهت آن‌ها حکم می‌کنند. البته بازی من نوعی دیگر بود. خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ زندگی همراه با جریان زمان پیش می‌رود و نقش‌ها از ما به یکدیگر به ارث می‌رسد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیدحسن خمینی سیداحمد خمینی فوتبال حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی