Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:29:38 GMT

حاج اسبویی: روند تیم ملی نوجوانان رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۶۱۷۰

حاج اسبویی روند تیم ملی نوجوانان را مثبت دانست

مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از آخرین شرایط این تیم سخن گفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا حاج اسبویی مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره گلرهای حاضر در اردوی این تیم گفت:

سه دروازه بان در این اردو داریم که از استان‌های تهران، گیلان و خوزستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از این اردو، دروازه‌بانان زیادی را مورد ارزیابی قرار دادیم و این سه نفر از میان 20 دروازه‌بان انتخاب شدند.

او ادامه داد:

دو دروازه‌بان تجربه حضور در تیم ملی زیر 15سال را دارند و معتقدم در آینده از هر سه دروازه‌‌بان تیم نوجوانان بیشتر خواهیم شنید.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره بازی‌های تدارکاتی نوجوانان گفت:

در این اردو چند بازی درون اردویی خواهیم داشت که اولین بازی روز دوشنبه برگزار شد. بازیکنان عملکرد مناسبی داشتند که منجر به پیروزی شد. هرچند که ملاک بازی تدارکاتی، برد و باخت نیست اما با وجود اینکه بازیکنان بازی تدارکاتی نداشتند، هماهنگی خوبی از خود در زمین نشان دادند. خوشبختانه از نمایش گلرها نیز رضایت دارم و به طور کلی شرایط تیم ملی نوجوانان کاملا امید بخش و رو به رشد است.

حاج اسبویی ادامه داد:

فردا (پنجشنبه) دیگر بازی تدارکاتی ما برگزار می‌شود و به مصاف تیم رده بزرگسالان نساجی مازندران خواهیم رفت. بازی‌های تدارکاتی نقش غیرقابل انکاری در پیشبرد اهداف کادرفنی دارند اما باید صادقانه بگویم که تاثیر بازی داخلی قابل مقایسه با بازی‌های بین‌المللی نیست. تیم نوجوانان برای بهتر شدن نیاز به حمایت بیشتر دارد. انصافا حمایت فدراسیون فعلی خوب است اما در بخش‌هایی مانند بازی برون مرزی نیاز بیشتری حس می‌شود.

او تصریح کرد:

واقعیت این است که همه تیم‌ها در بخش پایه فارغ از اسمی که دارند تا دندان مسلح شدند و برخی از حریفان اردوهای نه، ده ماهه خود را با تعداد قابل توجهی بازی دوستانه پشت سر گذاشتند. خوشبختانه مدیریت فدراسیون از خانواده فوتبال است و اشراف کاملی به نیازهای یک تیم برای آماده‌سازی مناسب و همچنین تفاوت سطح کیفی بازی داخلی و خارجی دارد و همین موضوع ما را برای حمایت‌های آینده امیدوارتر کرده است.

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان حاج اسبویی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو