Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امامعلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار  داشت: دانشگاه تبریز در سال 1376 میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان در رده پسران بوده و بعد از 25 سال برای دومین بار دانشگاه تبریز این بار در هر دو رده پسران و دختران میزبان است.

وی گفت: این مسابقات در رده دختران در 10 رشته از تاریخ 19 تیر و در رده پسران در 12 رشته از تاریخ 29 تیر آغاز می‌شود و خوشحالیم که میزبان این المپیاد در شهر تبریز هستیم و باید بگویم المپیاد دانشجویان تبریز بعد از 4 سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تصریح کرد: المپیاد دانشجویی هر دو سال برگزار می‌شود، اما در سال 1399 به دلیل شیروع کرونا، مسابقات برگزار نشد و برگزاری این مسابقات برای ما مهم است چون 2 و نیم سال دانشگاه‌ها تعطیل بودند و بعضی‌ها دوستان معتقد بودند که بعد از این مدت دانشجویان شرایط حضور در مسابقات را ندارند، اما در نهایت تصمیم به برگزاری المپیاد حضور شده و بهترین اتفاق دانشگاهی کشور بعد از کرونا برگزاری المپیاد دانشجویان فرهنگی و ورزشی کشور است.

وی افزود: اتفاق خجسته این مسابقات برگزاری المپیاد در دهه ولایت و امامت است و افتتاح بخش دختران در روزعید قربان است و عید غدیر خم هم در ایام المپیاد خواهد بود.

سرپرست کل المپیاد دانشجویان فرهنگی ورزشی تبریز افزود: در کنار مسابقات ورزشی، ما استارت‌آپ ورزشی را نیز خواهیم داشت و این موضوع نیز با شعار سال تطابق دارد. ادعای ما بر این است که این المپیاد، المپیاد سبز است، چون ما هیچ کاغذی استفاده نمی‌کنیم و برای این المپیاد، یک نرم‌افزار خاصی و همچنین سایت اختصاصی را طراحی کردیم که اتفاق بسیار مثبت در رویداد ورزشی دانشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز المپیاد دانشجویان المپیاد دانشگاه تبریز المپیاد دانشجویان برگزاری المپیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم