Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری نمایندگان استان ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده ۵۶ و از طریق بانک عامل به راه آهن اردبیل – میانه پرداخت می‌شود و در کنار آن قرار است ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا عملیات زیرسازی آبان ماه امسال و روسازی نیز در بهمن ماه سال‌جاری تکمیل شده و پروژه راه آهن اردبیل – میانه آماده بهره‌برداری شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تأمین سه هزار تن ریل خبر داد و گفت: ۱۱۰ کیلومتر عملیات روسازی راه آهن اردبیل – میانه به انجام رسیده و مابقی پروژه نیز به سرعت در حال انجام است.

نیکزاد ضرورت تأمین هفت هزار تن ریل را با همکاری راه آهن یادآور شد و افزود: ۳۲۰ میلیارد تومان برای تأمین این ریل منابع نیاز است که قرار شده از طریق شرکت راه آهن تأمین شود.

وی ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس‌آباد و جمهوری آذربایجان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ماده ۲۳ این پروژه نیز در حال نهایی شدن است تا ما بتوانیم از ردیف‌های ملی برای این پروژه اعتباری را تخصیص بدهیم.

نیکزاد در مورد پروژه چهار خطه اردبیل – سرچم نیز اضافه کرد: قبل از شروع فصل سرما ۷۸ کیلومتر از محور بزرگراهی اردبیل – سرچم به بهره‌برداری رسیده و عملیات ۱۰۰ کیلومتر نیز با سرعت بیشتر به انجام می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای احداث زیرگذر خیابان حافظ اردبیل نیز با همراهی بنیاد مسکن و شهرداری اردبیل توافق نهایی انجام شد تا ما بتوانیم این پروژه را نیز عملیاتی و اجرایی کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سعی ما بر این است تا پروژه‌های بزرگراهی، راه آهن و طرح‌های توسعه استان با اولویت تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

کد خبر 5532514

منبع: مهر

کلیدواژه: نائب رئیس مجلس راه آهن علی نیکزاد تسهیلات سفر استانی شهرستان پارس آباد جمهوری آذربایجان بزرگراه بنیاد مسکن زیرگذر سرعین راه آهن اردبیل بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا زلزله مجلس شورای اسلامی مشهد اردبیل جهرم شیراز آمار کرونا راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد