Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:45:07 GMT

همسرکشی در میدان پلیس قم!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۶۶۱۵

معاون عملیات فرمانده انتظامی قم با اشاره به وقوع حادثه تیراندازی در میدان پلیس قم گفت: ضارب این حادثه پس از خودکشی به بیمارستان نکویی قم منتقل شده است. ناطقان: سرهنگ ولی‌الله ترابی افزود: حدود ساعت ۱۵:۲۵ امروز یک مرد ۳۰ ساله با شلیک به همسر ۲۴ ساله خود، او را به قتل رساند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه این مَرد پس از کشتن همسر، اقدام به خودکشی کرد گفت: او بلافاصله به بیمارستان نکویی قم منتقل شد و تحت معالجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی محل دقیق این حادثه را در خیابان آذر بالاتر از  میدان پلیس عنوان کرد و افزود: علت این قتل، اختلاف خانوادگی بوده است.
 
 ترابی با بیان اینکه این قتل به وسیله سلاح کمری صورت گرفته است گفت: تحقیق‌ها در خصوص چگونگی تهیه این اسلحه توسط ضارب، در حال انجام است، و نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید. منبع: عصر ایران برچسب ها: همسرکشی ، میدان پلیس قم ، اسلحه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: همسرکشی میدان پلیس قم اسلحه میدان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت