Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نخست وزیر انگلیس، در پی ادامه استعفای وزیران دولت بوریس جانسون، اظهار داشت که انگلیس قصد برگزاری انتخابات زودهنگام را ندارد.

به گزارش الجزیره، در پی جلسه رای عدم اعتماد به جانسون، گفت: «نخست وزیر جانسون به توانایی خود برای کسب رای اعتماد نمایندگان پارلمان اطمینان کامل دارد ودوباره پیروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رسانه‌های خبری اعلام کردند که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، روز دوشنبه از عدم رای اعتماد در داخل حزب محافظه کار نجات یافت. جانسون سرانجام با کسب ۲۱۱ رای موافق در برابر ۱۴۸ رای مخالف توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند و بر سمت خود باقی بماند.

این در حالی است که در پی ناتدبیری و بی کفایتی بوریس جانسون، روز گذشته، «ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس، در پیامی توییتری نوشت: «من با نخست‌وزیر صحبت کرده‌ام تا استعفای خود را از سمت وزیر بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی ارائه کنم. خدمت در این نقش افتخار بزرگی بوده است، اما متاسفم که دیگر نمی‌توانم به خوبی کارم را ادامه دهم.» «ریشی سوناک» وزیر دارایی انگلیس، هم گفت که با اکراه به این نتیجه رسیده است که «ما نمی‌توانیم با وضعیت کنونی به کارمان ادامه دهیم.»

این در حالیست که جانسون اندکی پیش به دلیل اشتباهش در انتصاب «کریس پینچر» در جایگاهی دولتی عذرخواهی کرده است. پینچر معاون رئیس حزب محافظه کار انگلیس و مسئول نظارت بر عملکرد نمایندگان محافظه‌کار در پارلمان این کشور بود که به رسوایی جنسی متهم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس تحولات انگلیس نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد