Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، دامپزشکی خراسان رضوی ضمن هشدار در مورد مخاطرات کشتار دام در منازل و معابر عمومی اعلام کرد؛ در راستای کاهش بیماری‌های مشترک بین دام و انسان، بیماری‌های انگلی و عوامل میکروبی بیماری زا، مانند سالیان گذشته در سطح شهر مشهد، مراکز و محل‌هایی جهت عرضه دام زنده سالم و بهداشتی به شهروندان، پیش بینی شده و در دیگر شهرستان‌های تابعه استان نیز با پیگیری‌های شبکه‌های دامپزشکی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای مرتبط تدابیر مشابهی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به موارد یاد شده، بدینوسیله مراکز عرضه و ذبح مجاز دام زنده در سطح شهر مشهد به شرح ذیل اعلام می‌شود که بر این اساس بازار دام و کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد واقع در تپه سلام-جاده فریمان، بازار دام عسگریه واقع در جاده قدیم قوچان بعد از سه راه فردوسی، بازار دام مهد توس در جاده بهشت رضا،کشتارگاه کوهان، بازار دام سنگین کنه بیست در روز عید قربان مجاز به کشتار و قربانی دام هستند. از طرفی در مشهد اقدامی ویژه در دو سال کرونا انجام شدو طرح پذیرش آنلاین قربانی راه اندازی شد که امسال نیز ادامه دارد و در کشتارگاه گوشت مشهد انجام می‌شود. از یک هفته قبل عید قربان پذیرش نذر قربانی انجام می‌شود و مردم به‌صورت آنلاین می‌توانند این کار را انجام دهند. مسلما با حضور ناظران شرعی و رعایت مسائل بهداشتی، ذبح به‌صورت بهداشتی انجام می‌شود و نذرکنندگان می‌توانند در روز بعد آن را تحویل بگیرند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتارگاه دام زنده عید قربان فریمان بازار دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین