Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به استقبال بی سابقه از طرح جایگزینی از سوی مشتریان محصولات شرکت مدیران خودرو و بازخورد مثبت این طرح در طی سال گذشته و به منظور افزایش سهم بازار و پاسخ به نیاز آحاد مشتریان، اقدامات اساسی به منظور توسعه زیرساخت های لازم انجام شد و از این پس در تمام کشور همه مالکان خودروهای داخلی و وارداتی مشمول طرح جایگزینی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکان محصولات کلیه خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی از تمامی برندها میتوانند جهت جایگزینی خودروهای کارکرده خود با قیهای نو، از این طرح استفاده نمایند.

از مزایای طرح جایگزینی برای مالکان کلیه خودروها می توان به شرایط نقد و اقساط با بهره مندی از تسهیلات تا سقف 70 درصد و باز پرداخت حداکثر ۵ ساله آن عنوان نمود. همچنان که شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری این طرح با همکاری شرکت مدیران خودرو فرآیند امن و راحتی را در طرح جایگزینی برای مشتریان فراهم نموده است. تمامی خودروهای داخلی و وادراتی زیر 10 سال می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

در طرح جایگزینی قیمت گذاری خودروهای کارکرده با حضور کارشناس رسمی دادگستری به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد تا قیمت منصفانه ای وضع گردد. افرادی که داوطلب طرح جایگزینی باشند می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت مدیران خودرو و فروش خودروی کارکرده خود به قیمت توافقی، مبلغ فوق را به عنوان پیش پرداخت یا بخشی از مبلغ ودیعه خرید خودروی صفر جایگزین در نظر بگیرند.

مالکان خودروهای کلیه برندهای داخلی و وارداتی برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط طرح جایگزینی می توانند به وبسایت شرکت ایرانیان خودرو به نشانی اینترنتی www.iraniankhodro.com و وبسایت شرکت مدیران خودرو به نشانی www.mvmco.ir و یا به صورت حضوری به نمایندگان منتخب شرکت مدیران خودرو ویژه این طرح در سراسر کشور مطابق لیست مندرج در سایت مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری مدیران خودرو صنعت خودرو طرح جایگزینی خودرو کارکرده رپرتاژ آگهی مذاکرات دوحه زلزله هرمزگان فائزه هاشمی آیت الله ناصری شرکت مدیران خودرو طرح جایگزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن