Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نقل و انتقالات تیم‌ها برای آمادگی در رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان نیز علی مغنمیان و رحیم آلبوغبیش، ۲ بازیکن سابق تیم خیبر خرم آباد را به ترکیب تیم نفتی‌ها اضافه کرد.

مغنمیان مدافع فصل گذشته خیبر خرم آباد که سابقه حضور در باشگاه‌های عقاب تهران، خوشه طلایی و خیبر خرم آباد را دارد، با قراردادی ۲ ساله به صنعت نفت آبادان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم آلبوغبیش نیز که پرورش یافته آکادمی صنعت نفت آبادان و هافبک فصل گذشته تیم خرم آباد بود به جمع نفتی‌ها پیوست.

او پیش از این در ترکیب باشگاه‌های استقلال اهواز، فجر سپاسی شیراز، خیبر خرم آباد و اروند خرمشهر حضور داشت.

فرشاد جانفزا، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان نیز برای مدت ۲ سال قرار است در کنار طلایی پوشان آبادان گلزنی کند.

مهاجم جدید نفتی‌ها سابقه حضور در تیم‌های نفت نوین خوزستان، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان خیبر خرم آباد نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند

به گزارش قدس آنلاین، طاها بهبود نیا در پست مدافع میانی و ابوالفضل مهدیان در پست قطر پاسور با امضای قراردادی به عضویت باشگاه صنعتگران در آمدند.

بهبودنیا و مهدیان به ترتیب فصل گذشته در تیم‌های ایفاسرام و گیتی پسند توپ می‌زدند و با تیم والیبال نوجوانان ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ آرژانتین به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

تیم والیبال صنعتگران امید،‌ نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • بارش باران در اروند
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر