Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: نود و ششمین نشست شورای آموزش پزشکی با حضور وزیر بهداشت به عنوان رئیس شورا، معاون آموزشی به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و رییس سازمان نظام پزشکی و سایر اعضای شورا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه درباره موضوعات مهم حوزه تخصصی پزشکی تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: در این جلسه درباره نحوه جذب دستیاران بومی از طریق آزمون پذیرش دستیار و پس از اعلام نتیجه اولیه و تکمیل ظرفیت تصمیم گرفته شد. شرایط از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

وی افزود: ضرورت رشته فوق تخصصی اورژانس کودکان در این جلسه تصویب شد.

باقری فرد خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برخی موارد نشست های قبلی که نیاز به شفاف سازی داشت، اصلاح شد.

وی اظهار داشت: در این نشست درباره شهریه و کمک هزینه تحصیلی دستیاران بورسیه نیروهای مسلح تصمیم گیری شد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی همچنین از تصویب آیین نامه های مهم حوزه تخصص پزشکی در نود و ششمین نشست شورا خبر داد و گفت: آیین نامه اعتباربخشی و ارزیابی مصوب شد.

وی افزود: آیین نامه نحوه تعیین اعضای هیات ممتحنه آزمون های دانشنامه تصویب شد.

باقری فرد افزود: تصویب و بازنگری برنامه های آموزشی رشته های تخصصی زنان و زایمان، دوره فلوشیپ ناباروری و فوق تخصصی کلیه کودکان از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی از تصمیم مهمی برای پذیرش فلوشیپ ناباروری خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد پذیرش فلوشیپ ناباروری مازاد بر ظرفیت بدون شهریه و دارای تعهد برای مناطق مورد نیاز حسب قانون جوانی جمعیت صورت گیرد.

کد خبر 5531759

منبع: مهر

کلیدواژه: بومی گزینی آزمون دستیاری دستیاران پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور 1401 سازمان سنجش دانشگاه تهران وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی جشنواره فارابی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی امتحانات پایان ترم فلوشیپ ناباروری آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار