Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین بجانی با کسب بیشترین آرا در مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان آذربایجان‌شرقی امروز (چهارشنبه) به ریاست «حبیب ستوده‌نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور «جعفر قدرتی» نائب رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مجمع، یاسین بجانی، علی تاروردی‌نسب، باقر محمدی و کریم وکیلی به عنوان کاندیداهای احراز پست ریاست هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان شرکت کردند که قبل از برگزاری انتخابات، تاروردی‌نسب و وکیلی انصراف دادند.

 

بدین ترتیب، یاسین بجانی و باقر محمدی برای تصدی این پست باهم رقابت کردند که یاسین بجانی با کسب ۱۷ رای از آرای ماخوذه در مقابل ۱۳ رای باقر محمدی پیروز انتخابات لقب گرفت و به عنوان رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

 

رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان پس از انتخابش به این مسئولیت با ارائه برنامه‌های خود به اعضای مجمع انتخاباتی، گفت: علمی کردن رشته کونگ‌فو و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران از اهداف اصلی من در هیأت است که این موضوع منجر به شکوفایی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان خواهد بود.

 

بجانی ایجاد اتاق فکر، جذب مشارکت مالی صاحبان صنایع و بازرگانان و افراد علاقه‌مند به حوزه ورزشی و همچنین اخذ میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی از فدراسیون را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

 

خانواده کونگ‌فو از رئیس جدید حمایت کنند

 

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع اظهار داشت: از آقای هدایی به خاطر ۱۴ سال تلاش برای کونگ فو استان قدردانی می‌کنم و برای آقای بجانی آرزوی موفقیت در مسئولیت‌شان دارم. از خانواده کونگ‌فو استان درخواست می‌کنم برای پیشرفت این رشته ورزشی همه توان خود را به کار بسته و از آقای بجانی و هیأت رئیس منتخب‌شان حمایت کنند.

 

وی ادامه داد: رؤسای شهرستان‌ها علیرغم کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به رشد ورزش کونگ‌فو در شهرستان‌ها کمک می‌کنند.

 

رئیس مجمع انتخاباتی کونگ فوی استان با اعلام اینکه در دوران کرونا، گام‌های خوبی در خصوص آموزش در هیأت کونگ‌فو برداشته شد، ابراز کرد: امیدوارم این امر همچنان تداوم داشته باشد ومربیان و داورانی به روز پرورش دهیم.

 

آذربایجان‌شرقی در برگزاری مسابقات پیشگام باشد

 

جعفر قدرتی، نائب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بیان داشت: مسابقات متعددی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که ما از آذربایجان‌شرقی انتظار داریم در بحث میزبانی از مسابقات کونگ‌فو پیشگام باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: رشته رزم ایران یک رشته ورزشی کهن ایران زمین است و می‌توان آن را در استان‌ها توسعه داد و حتی صادر کرد.

 

در این مجمع، همچنین با رأی اعضای مجمع راحله موسویان به عنوان نایب رئیس، مهدی محتوی، کارشناس خبره، یوسف هدایی و علی تاروردی نسب به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

 

محمد گنجی‌نژاد، کارشناس ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی با رأی موافق اعضای مجمع عنوان بازرس قانونی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان انخاب شد.

 

در خاتمه جلسه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان از یوسف هدایی سرپرست سابق هیأت و امیر کریم زاده دبیر سابق هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی استان به پاس سال‌ها کوشش در راستای توسعه و بسط این رشته ورزشی تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان ورزش و جوانان استان مجمع انتخاباتی آذربایجان شرقی هیأت کونگ فو اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد