Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:23:14 GMT

اهواز صاحب دهکده المپیک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۲۸۵

اهواز صاحب دهکده المپیک می‌شود

مسعود حمیدی‌نژاد گفت: بحثی که در دوران فعلی وزارت آموزش و پرورش مورد اهمیت قرار دارد، استعدادیابی است که خدا را شکر در بسیاری از استان‌ها از جمله استان خوزستان در حال انجام است که به همین منظور به امکانات و اماکن ورزشی نیاز داریم.

او می‌گوید: در اولین گام در حال آماده‌سازی تقریبا ۶۲ مجموعه ورزشی در مدارس یا پیرامون مدارس هستیم که با پیگیری‌هایی که انجام شد توانستیم وزارت آموزش و پرورش را متقاعد کنیم تا این اجازه را به ما بدهد در هر جایی از استان خوزستان که این آمادگی وجود داشت، ۵۰ درصد از منابع مالی تأمین شود، حداقل برای ۴۰ مجموعه ورزشی دیگر مابقی بودجه را وزارتخانه تقبل کند تا کار ساخت و احداث مجموعه‌ها تحت عنوان طرح شهید سلیمانی پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همکاران فرهنگی و اعزام آن‌ها به مسابقات کشوری در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به موافقت‌نامه‌ای بین اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و وزارت آموزش و پرورش، گفت: در این خصوص مقرر شد کلنگ دهکده المپیک در اهواز به زمین زده شود تا مجموعه‌ای را داشته باشیم که بتوانیم حداقل ۴۵۰ نفر را در آن اسکان دهیم. مقدمات کار فراهم شده و موافقت‌نامه اولیه گرفته شد. برای آماده‌سازی نیز مقرر شد مبلغی به استان اختصاص داده شود.

به گفته آقای حمیدی‌نژاد؛   بحث تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی در شهر‌های استان در حال انجام است.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:  قرار ما این است که اماکن و زمین‌های ورزشی‌مان که با همکاری دوستان تکمیل خواهد شد تنها مختص به دانش‌آموزان نباشد و اعلام کردیم در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه تمام کسانی که تمایل به ورزش دارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در ساعت‌های خاصی از شبانه‌روز به ویژه بانوان اجازه دارند از این اماکن به صورت رایگان استفاده کنند تا انشاءالله اماکن ورزشی ما به ویژه در تابستان در اختیار خانواده‌ها به ویژه بانوان قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهکده المپیک آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود